جذب امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

 8 اردیبهشت 98: اطلاعیه زمان مصاحبه پذیرفته شدگان مصاحبه امریه سربازی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

نتایج دو برابر ظرفیت پذیرش نیرو‌های امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (مرحله سوّم جذب) برای دعوت به مصاحبه ۱۰ اردیبهشت ماه اعلام شد.

۱۰ اردیبهشت زمان مصاحبه پذیرفته شدگان امریه سربازی وزارت ارتباطاتبه گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیانی که برای گذراندن خدمت سربازی در وزارت ارتباطات در سامانه جذب امریه سربازی ثبت نام کرده اند می‌توانند با استفاده از کد پیگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، به سامانه امریه مراجعه کنند و در صورت دعوت به مصاحبه در تاریخ و مکان درج شده حضور یابند.

افراد دعوت شده به مصاحبه می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی (اصل و کپی پشت و رو ۳ فقره)، شناسنامه متقاضی (اصل و کپی تمام صفحات ۳ فقره)، شناسنامه همسر و فرزند (در صورت وجود) ۳ فقره، ۳ فقره مستندات ویژگی خاص (شروط جذب) مستندات: ایتام – فعالیت بسیج – حافظان قرآن – خانواده ایثارگران- گواهی یا مدک حاوی معدل ۱۷ به بالا- افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، مدارک دانشگاهی (حاوی معدل و نمره پایان نامه) مدرک تحصیلی (معرفی نامه دانشگاه – فارغ التحصیلی – سازمان نظام وظیفه یا اصل مدرک تحصیلی یا فراغت از تحصیل)، ۸ عدد عکس پرسنلی، گذرنامه (در صورت وجود)، گواهی اشتغال سوابق تجربی، گواهی اصل مقالات و …، ۳ فقره اصل پایان نامه و مدارک مربوط به دفاع از پایان نامه یا مدرکی که نشان دهد از رساله دفاع شده است و معرفی نامه از بنیاد نخبگان (در صورت وجود)، روز سه شنبه مورخ ۱۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح به آدرس: تهران- میدان آزادی- خیابان دانش- جنب آتش نشانی، دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات مراجعه کنند.


متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه کنند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین مرحله فراخوان خود برای جذب امریه سربازی را اعلام کرد. ​

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین مرحله فراخوان برای جذب امریه سربازی در سطح تهران و مراکز استان‌ها به شکل بومی اعلام شد.

بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد با توجه به نیازمندی‌های پرسنلی ستاد و دستگاه‌های تابعه وزارت، نیروهایی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در سطح تهران و مراکز استان‌ها و به شکل بومی جذب کند.

مهلت ثبت‌نام این مرحله از تاریخ 19 فروردین لغایت 24 فروردین است.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.