جذب دانشجوی مامایی در مقطع دکتری تخصصی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جذب دانشجوی مامایی در مقطع دکتری تخصصی

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی از پذیرش دانشجویان مامایی در مقطع دکتری تخصصی در حوزه بهداشت باروری در دانشگاه های اهواز و تبریز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر جمشید حاجتی در مراسم بزرگداشت روز جهانی ماما با بیان اینکه که دانشگاه های اهواز و تبریز در مقطع کارشناسی ارشد مامایی، دانشجو جذب می‌کنند، از پذیرش دانشجویان مامایی در مقطع دکتری تخصصی در حوزه بهداشت باروری در همین دانشگاه ها خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مباحث آموزشی مقاطع رشته مامایی در وزارت بهداشت توسط دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تعیین می شود، اظهار داشت: مقاطع مختلف رشته مامایی عمدتا به وسیله هیات ممتحنه و برنامه ریزی رشته مامایی (هیات بورد مامایی) نظارت، هدایت و برنامه ریزی می شود.

حاجتی با تاکید بر آموزش بالین محور، گفت: در تلاش هستیم که معضلات آموزشی را در دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی کاهش داده و موانع را برطرف کنیم. بر همین اساس، لازم است که آموزش کامل در بالین و بیمارستان آموزشی داشته باشیم. همچنین پیرامون این موضوع با هیات مامایی بالینی رایزنی هایی صورت گرفته است.

دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی تاکید کرد: با حوصله، تدبیر، رعایت انصاف و انجام نظارت از سوی حوزه های مختلف آموزش، مشکلات حل خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار