جذب ۸۰۰ عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه‌ها

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جذب ۸۰۰ عضو هیئت علمی جدید در دانشگاه‌ها

رضوان طلب گفت: بررسی شرایط متقاضیان هیئت علمی از هفته آینده آغاز می‌شود که در این دوره حدود ۸۰۰ نفر به عنوان هیئت علمی در دانشگاه‌ها جذب شوند.
جذب 800 نفر به عنوان هیئت علمی در دانشگاه هامحمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب اعضای هئیت علمی وزارت علوم در گفت‌ وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به برگزاری 3 فراخوان در سال گذشته توسط مرکز جذب اعضای هئیت علمی وزارت علوم، 24 هزار و 160 نفر در این فراخوان شرکت کردند.

وی ادامه داد:مهلت ثبت نام متقاضیان اعضای هئیت علمی 12 اسفند ماه سال گذشته برای واحدهای دولتی و غیر انتفاعی به پایان رسید که قرار است پس از بررسی، صلاحیت این افراد در شهریور سال جاری اعلام شود.

رئیس مرکز جذب اعضای هئیت علمی وزارت علوم اظهار داشت: قرار است پس از بررسی‌ اولیه صلاحیت متقاضیان اعضای هیئت علمی از سوی دانشگاه‌ها، وزارت علوم در مدت یک ماه نظر نهایی و نتایج را اعلام کند.

رضوان طلب گفت: این بررسی از هفته آینده و به مدت 3 ماه آغاز می شود که در این راستا دانشگاه‌ها نظر خود را در خصوص جذب این افراد به وزارت علوم اعلام می کنند که قرار است در این دوره حدود 800 نفر به عنوان هیئت علمی در دانشگاه‌ها جذب شوند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار