جذب 2 هزار و 768 معلم خوزستانی از طریق آزمون استخدامی ماده 28

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به معرفی ۷ هزار و ۲۶۲ داوطلب به مرحله مصاحبه تخصصی آزمون ماده ۲۸، اظهار کرد: از داوطلبان چندبرابر ظرفیت معرفی شده به مرحله مصاحبه در نهایت ۲ هزار و ۷۶۸ داوطلب به مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان خواهند پیوست.
به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد؛ ظهر امروز سه شنبه ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۱ درکارگروه تخصصی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی ماده ۲۸ اظهار کرد: بالغ بر ۷ هزار و ۲۶۲ داوطلب چند برابر ظرفیت به مرحله مصاحبه تخصصی آزمون استخدامی ماده ۲۸ آموزش و پرورش خوزستان معرفی شده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۱۸۵ برادر و ۳ هزار و ۷۷ خواهر هستند که در یک بازه زمانی ۱۲ روزه مرحله مصاحبه تخصصی خود را سپری خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه با اشاره به روند آماده سازی برای برگزاری مصاحبه های آزمون استخدامی ماده ۲۸ خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته روند مصاحبه استخدامی داوطلبان آزمون ماده ۲۸ در یک بازه زمانی ۱۲ روزه صورت خواهد گرفت.
حمیدی نژاد ادامه داد: مصاحبه تخصصی داوطلبان برادر در پردیس حضرت رسول اکرم (ص) و مصاحبه تخصصی داوطلبان خواهر در پردیس حضرت فاطمه زهرا (س) اهواز صورت خواهد گرفت. همچنین فرآیند تشکیل پرونده در محل سالن اجتماعات امام سجاد (ع) حوزه ستادی در بازه زمانی مشخص صورت خواهد گرفت.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در پایان یادآور شد: پس از پایان روند مصاحبه تخصصی و گزینش داوطلبان چندبرابر ظرفیت آزمون استخدامی ماده ۲۸ بالغ بر ۲ هزار و ۷۶۸ داوطلب به عنوان معلم جذب آموزش و پرورش خوزستان خواهند شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار