جذب 5 هزار نفر نیرو در آموزش و پرورش خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: دانش آموزان نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و پس از پیروزی نیز به پیشبرد اهداف انقلاب کمک زیادی کردند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده صبح امروز شنبه 13 بهمن ماه 97 در حاشیه نواختن زنگ انقلاب در مدرسه ستایش ناحیه 1 اهواز با تبریک دهه مبارک فجر، فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی گفت: دانش آموزان به همان صورتی که نقش بسیار موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، پس از انقلاب نیز در پیشبرد اهداف انقلاب و موفقیت آن از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند.

وی گفت: بعد از انقلاب شاهد موفقیت های چشمگیر علمی و آموزشی در کشور هستیم که این رشد علمی در سطح ملی و بین المللی به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.

تقی زاده با بیان اینکه آموزش و پرورش خوزستان در آستانه جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی 5 هزار فارغ التحصیل بومی خوزستان را جذب می کند، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر به زودی فرآیند جذب و به کار گیری 5 هزار نفر از فارغ التحصیلان خوزستانی در آموزش و پرورش خوزستان انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه جذب این تعداد نیرو با توجه به رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش انجام می شود، گفت: جزییات به کار گیری این افراد به زودی از طریق سایت آموزش و پرورش اعلام می شود و پس از انتشار دفترچه راهنمای آزمون، متقاضیان می توانند از طریق سایت ثبت نام در این آزمون شرکت کنند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار