جزئیات آزمون الکترونیکی برای گروه دندانپزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات آزمون الکترونیکی برای گروه دندانپزشکی اعلام شد

آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی (سبک قدیم) آبان ماه ۹۶ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، متقاضیان آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی (سبک قدیم) در دو دسته داوطلبان تحصیل کرده در خارج و داخل کشور باید پیش از ثبت نام در آزمون نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.

داوطلبان تحصیل کرده در خارج از کشور هستند و پیش از این در مرکز خدمات آموزشی تشکیل پرونده داده اند، باید قبل از ثبت نام از طریق سایت https://epay.sanjeshp.ir مبلغ یک میلیون ریال (۱۰۰ هزار تومان) بصورت اینترنتی به عنوان هزینه ثبت نام پرداخت کنند و با در دست داشتن پرینت پرداخت هزینه و به همراه داشتن یک قطعه عکس و کارت ملی به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه کنند.

داوطلبان باید در روزهای ۲۰ تا ۳۰ مهرماه ۹۶ به حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی شامل دانشگاههای علوم پزشکی بیرجند، تبریز، تهران، زابل، زاهدان، شیراز، گیلان، مازندران، همدان مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

ثبت نام این دسته از داوطلبان به صورت مشروط است و صدور کارت ورودبه جلسه آزمون منوط به تأیید مرکز خدمات آموزشی خواهد بود.

داوطلبان تحصیل کرده در داخل کشور نیز جهت ثبت نام باید از روز پنجشنبه ۲۰ مهر تا روز یکشنبه ۳۰ مهرماه به دانشگاه محل تحصیل خود در حوزه مرکز قطب برگزار کننده آزمون های جامع علوم پایه و پیش کارورزی مراجعه و یا با معرفی دانشگاه به نزدیکترین مرکز قطب برگزار کننده آزمون مراجعه کنند.

آزمون الکترونیک میان دوره پیش کارورزی و علوم پایه دندانپزشکی (سبک قدیم) پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۹۶ برگزار می شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار