جزئیات استخدام 600 نفره در بزرگترین پالایشگاه در دست ساخت ایران

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

«محمود امین نژاد» مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس در گفتگو با انرژی نیوز با اشاره به پیشرفت حدود 58 درصدی ساخت این پالایشگاه گاز، گفت: بر اساس برنامه زمان بندی تولید در این پالایشگاه گاز با هدف تامین خوراک طرح‌های پتروشیمی خط لوله اتیلن دنا تا نیمه اول سال 1398 آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه همزمان با شتاب گرفتن ساخت پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس، تامین نیروی انسانی متخصص برای بهره برداری این واحد پالایشگاهی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: بر این اساس امسال گام اول برای جذب حدود 600 نفر نیروی متخصص برای راهبری و بهره برداری پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس به صورت مستقیم برداشته خواهد شد.

امین نژاد با تاکید بر اینکه برای جذب و استخدام نیروی انسانی متخصص علاوه بر برگزاری آزمون کتبی، انجام مصاحبه علمی – تخصصی و معاینات پزشکی هم در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: این آزمون از طریق یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان را 2 تا 3 برابر ظرفیت پذیرش اعلام می کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: بعد از انجام مصاحبه‌های تخصصی – عمومی و معاینات پزشکی، نیروهای جذب شده را به طرح‌های مشابه به پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی و سایر پالایشگاه‌های گاز کشور معرفی خواهیم کرد تا آموزش‌های لازم از لحاظ بهره برداری را ببینند.

جزئیات رشته و گرایش‌های تحصیلی برای حضور در آزمون استخدامی و شرایط عمومی و تخصصی داوطلبان واجد شرایط به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار