جزئیات تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی خوزستان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با اشاره به پذیرش تکمیل ظرفیت برای نیم‌سال بهمن‌ماه این دانشگاه، گفت: مجوز پذیرش دانشجو در رشته‌های کارشناسی صادر شده و بر اساس درخواست مراکز استان، تکمیل ظرفیت در حدود 80 رشته انجام می‌شود.

دکتر مسعود خداپناه در خصوص پذیرش تکمیل ظرفیت در نیم‌سال بهمن‌ماه اظهار کرد: با توجه به مجوز دانشگاه، تکمیل ظرفیت فقط در رشته‌های کارشناسی انجام می‌شود؛ بر این اساس با تقاضای مراکز، اعلام ظرفیت برای پذیرش دانشجو در حدود 80 رشته کارشناسی در سامانه انجام شده و احتمالاً این سامانه تا پایان ماه جاری برای ثبت‌نام متقاضیان فعال می‌شود.

وی با بیان اینکه اکثر مراکز علمی کاربردی استان متقاضی جذب دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت بودند، گفت: البته برخی از مراکز نیز تقاضای جذب دانشجو نداشتند اما در مجموع اعلام ظرفیت برای پذیرش دانشجو در حدود 80 رشته در سامانه انجام شده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان همچنین از پیگیری برای تأسیس مراکز جدید در استان خبر داد و گفت: مرکز علمی کاربردی آبادان که مهرماه افتتاح شد، هنوز موافقت قطعی خود را دریافت نکرده که پیگیر اخذ مجوزهای لازم هستیم؛ همچنین تأسیس یک مرکز علمی کاربردی در بهبهان در برنامه قرار دارد.

خداپناه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 32 هزار و 800 دانشجو در 34 مرکز علمی کاربردی سطح استان تحصیل می‌کنند. با پذیرش دانشجو در مرحله تکمیل ظرفیت نیز این دانشجویان دوره تحصیلی خود را از بهمن‌ماه آغاز می‌کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار