جزئیات ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزئیات ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، داوطلبان دوره کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۲۰ تا ۲۷ بهمن ماه می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند، این داوطلبان برای ثبت‌نام باید به مراکز و واحدهای آموزشی مورد تقاضا مراجعه کنند.

* نحوه ثبت‌نام 

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام با مطالعه جداول حاوی اطلاعات رشته محل‌ها و مشخص کردن رشته تحصیلی و واحدهای آموزشی خود با همراه داشتن مدارک خود به مراکز علمی کاربردی مراجعه کنند.

داوطلبان دوره کارشناسی می‌توانند از ۲۰ تا ۲۷ بهمن به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا به مراکز علمی و کاربردی مراجعه کنند.

متقاضیان باید دارای مدرک کاردانی (فوق دیپلم) بوده یا حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ نسبت به اخذ مدرک مربوط اقدام کنند.

داوطلبان برای ثبت‌نام باید مبلغ ۳۴ هزار تومان از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش  پرداخت کنند.

متقاضیان باید از پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام پرینت تهیه کنند و بعد از مرحله تکمیلی آن را به مؤسسه آموزش عالی مدنظر تحول دهند.

داوطلبان می‌توانند فقط متقاضی یک کدر رشته محل از گروه آموزشی در یک مرکز یا واحد آموزشی با مدرک کاردانی که در جدول شماره 3 دفترچه ثبت‌نام و شرکت در پذیرش مشخص شده را انتخاب کنند.

اگر داوطلب در دو کد رشته یا دو موسسه ثبت نام کرده باشد اطلاعاتش  بر اساس ضوابط سازمان سنجش از بانک اطلاعاتی پذیرفته‌شدگان حذف می‌شود و در این شرایط هیچ‌گونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

داوطلبان باید در زمان ثبت‌نام در انتخاب کد رشته و اطلاعات دقت کنند که پس از ثبت کد رشته‌ محل‌ ثبت شده دیگر امکان تغییر وجود ندارد.

 بعد از زمان در نظر گرفته برای ثبت‌نام، مراکز دیگر مجاز به ثبت‌نام متقاضیان نیستند و هیچ ا قدامی در در رابطه با ثبت‌نام انجام نخواهد شد.

متقاضیانی که در مرحله تمدید پذیرش دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی مهر سال 98 پذیرفته شده باشند و در این مرحله در یکی از مراکز ثبت‌نام کنند به عنوان دانشجوی انتقالی شناخته خواهند شد و قبولی قبلی‌شان در مرحله فوق لغو می‌شود.

متقاضیان مرد برای ثبت‌نام در این مرحله باید از نظر نظام وظیفه مشکلی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

متقاضیان پس از ثبت‌نام به عنوان پذیرفته شده مشروط در نظر گرفته می‌شوند و شروع به تحصیل داوطلبان تا تایید نهایی از سازمان به صورت مشروط است.

داوطلبان باید شرایط و ضوابط اختصاصی رشته‌های تحصیلی و سایر موارد مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌ مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۸ در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور توجه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار