جزئیات حمله مسلحانه به ماموران انتظامی اهواز

دسته ها: اخبار استان اخبار

جزئیات حمله مسلحانه به ماموران انتظامی اهواز

دادستان اهواز از شهادت دو تن و همچنین مجروح شدن یک نفر از مأموران نیروی انتظامی اهواز در پی حمله مسلحانه افراد ناشناس خبر داد.

عباس حسینی‌پویا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: شب گذشته در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از مأموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند.

وی افزود: در این تیراندازی که از سوی افراد ناشناس صورت گرفت، یک تن از مأموران ناجا نیز مجروح شد؛ هنوز هویت ضاربان مشخص نشده و نیروی انتظامی در حال شناسایی عوامل این جنایت است.

آیین تشييع پيکر گل گون کفن دو شهيد نظم و امنیت ستواندوم “علی بخش حسنوند” و استوار دوم “عزیزاله بهمنی” در شهرستان اهواز برگزار می شود.

به گزارش خوزنیوز و به نقل از پايگاه خبري پليس؛ آیین تشييع و وداع با شهيدان نظم و امنیت ستواندوم “علی بخش حسنوند” و استوار دوم “عزیزاله بهمنی” در روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه ،ساعت 07:30 صبح از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی استان خوزستان واقع در فولی آباد(پلیس راه سابق اهواز-اندیمشک) برگزار می شود.

گفتنی است؛ دو شهید نیروی انتظامی در بامداد 25 اردیبهشت ماه 96 در حمله مسلحانه افراد ناشناس در شهرستان اهواز به درجه رفيع شهادت نائل آمدند.

اخبار استان اخبار