جزییات اولیه پیرامون آیفون ۶ اس

دسته ها: اخبار

اولین شایعات از گوشی نسل جدید اپل یعنی آیفون ۶ اس در حال انتشار در محیط مجازی است. اولین تصاویر منتشر شده از این گوشی و ساختار سخت افزاری داخلی ان نشان از تغییر عمده ای در ساختار تولید آیفون ها دارد.

برای مدت‌های مدید کاربران iPhone خواستار اضافه شدن یک باتری با سایز بزرگ‌تر به ساختار سخت‌افزاری آن بودند. به تازگی با مشاهده تصویر زیر که توسط وب‌سایت 9to5Mac منعکس شده است به وضوح می‌توان بزرگ‌تر شدن سایز باتری نسل جدید iPhone که احتمالا iPhone 6s نامیده خواهد شد را مشاهده کرد. همچنین انتقادات بسیاری تا کنون از سوی فعالان حوزه تکنولوژی بر اپل به این خاطر وارد شده است به طوری که میزان این انتقادات نسبت به مشکلات ناشی از ساعات باتری دهی گوشی های دیگر همچون گوشی های اندرویدی بسیار بیشتر است.

در متن انتقادات وارد شده به سایز باتری iPhone آمده است که چنانچه باتری‌های ساخت Apple برای نسل iPhone ها را در درون تلفن‌های هوشمند ساخته سامسونگ و یا تولیدات اندرویدی دیگر قرار دهیم میزان توان مصرفی گوشی به گونه‌ای خواهد بود که حتی باتری برای استفاده عادی یک ساعته هم کافی نیست. آنچه تاکنون سبب اطمینان خاطر شرکت  اپل در جهت تولید باطری با سایز کوچک و در عین حال راضی نگه داشتن کاربران شده است بهینگی سیستم عامل iOS است که سبب می‌شود مدیریت باتری به‌راحتی صورت گیرد. بابه روزرسانی سخت افزاری جدید موجود در iPhone شاید بتوان اذعان کرد که اپل آخرین گام خود را برای تبدیل شدن به بهترین تولیدکننده تلفن هوشمند در بازار هم‌اکنون برداشته است. کاربران متعددی نیز در شبکه‌های اجتماعی به خصوص توییتز مدتهاست خواست خود را مبنی بر کمبود ساعات باتری دهی iPhone از پیش اعلام کرده بودند.

اخبار