جزییات ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی دزفول

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزییات ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه صنعتی دزفول

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: در کنکور سال 97 در مجموع 635 نفر در 12 رشته کارشناسی پذیرفته شده‌اند که این پذیرفته‌شدگان باید از دوم مهرماه برای ثبت‌نام حضوری به دانشگاه مراجعه کنند.

احمد حلالی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درخصوص جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی در سال تحصیلی 98-97، اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید در مجموع 635 نفر شامل 246 خانم و 389 آقا در دانشگاه در 12 رشته در مقطع کارشناسی پذیرفته شده‌اند. ثبت‌نام اینترنتی این پذیرفته‌شدگان از روز پنج‌شنبه (22 شهریورماه) آغاز شده است و تا روز دوشنبه (26 شهریورماه) ادامه دارد.

وی افزود: پس از انجام ثبت‌نام اینترنتی، دانشجویان باید یکم تا سوم مهرماه براساس حرف اول نام خانوادگی برای ثبت‌نام حضوری به دانشگاه مراجعه کنند. این پذیرفته‌شدگان باید در زمان مراجعه به دانشگاه مدارکی مانند مدارک هویتی، فرم‌های مخصوص ثبت‌نام و… را که در اطلاعیه دانشگاه ذکر شده است، همراه داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول گفت: انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود در زمان مراجعه حضوری آن‌ها به دانشگاه انجام می‌شود. همچنین برگزاری کلاس‌های دانشجویان جدیدالورود از روز مراجعه این دانشجویان به دانشگاه آغاز می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار