جزییات ثبت‌نام کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

جزییات ثبت‌نام کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید در مجموع 137 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 20 دانشجو در مقطع دکترا پذیرفته شده‌اند، گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد 25 تا 27 شهریورماه و ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکترا 24 و 25 شهریورماه انجام می‌شود.

کمال قانمی در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد در مجموع 137 نفر در 16 رشته گرایش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر پذیرفته شده‌اند. از این تعداد 103 دانشجو در دوره روزانه و 34 نفر نیز در دوره شبانه پذیرفته شده‌اند.

وی افزود: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر از 25 تا 27 شهریورماه انجام می‌شود. ثبت‌نام‌ها کاملا به صورت حضوری انجام می‌شود و پذیرفته‌شدگان لازم است زمان مراجعه به دانشگاه مدارک لازم مانند کارت ملی، شناسنامه و فرم‌های ذکر شده در سایت دانشگاه را برای ثبت‌نام در دست داشته باشند.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: همچنین در مقطع دکترا در سال تحصیلی 97-98 در چهار رشته گرایش، در مجموع 20 نفر در دانشگاه پذیرفته شدند. ثبت‌نام این افراد نیز به صورت حضوری و در تاریخ 24 و 25 شهریورماه انجام خواهد شد. پذیرفته شدگان باید در زمان مراجعه به دانشگاه فرم‌ها و مدارکی که در سایت دانشگاه ذکر شده است را همراه داشته باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار