جزییات کلاهبرداری تلفنی یک زن از 700 نفر

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد فضای مجازی به تبلیغات گسترده در سایت های تبلیغاتی تحت عنوان فال قهوه مشکوک و تحقیقات خود را در این خصوص متمرکز کردند.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد خانمی جوان با درج شماره تلفن همراهش در سایت های تبلیغاتی از تماس گیرنده می خواست تا مبلغ مورد نظر را به حساب مشخصی واریز کرده و پس از اطلاع از واریز شدن وجه مذکور وی به صورت تلفنی نتیجه فال قهوه را اعلام می کند.

وی تصریح کرد: ماموران پس از جمع آوری ادله دیجیتالی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شده و متهم را در مخفیگاهش در شهر مشهد دستگیر کردند.

سرهنگ عرفانی خاطر نشان کرد: متهم 35 در بازجویی های به عمل آمده به 700 فقره کلاهبرداری با شیوه گرفتن فال قهوه به صورت تلفنی اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی از کاربران اینترنت خواست به تبلیغات و آموزش های فال و فالگیری اینترنتی هرگز اعتماد نکنید زیرا آسیب های ناشی از آن مشکلاتی همچون – اعتیاد به فال و ایجاد مشکلات روحی و روانی – از هم پاشیدگی خانواده ها- کلاهبرداری و ضررهای مالی- آسیب های جانی و غیره را بدنبال دارد.

اخبار