جشن ازدواج دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی سال ۹۶ تا کنون حدود ۹۸ دانشجو ثبت‌نام کرده‌اند که قرار است این جشن، پنجم اردیبهشت‌ماه در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد حمزه لویی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام برپایی جشن ازدواج دانشجویی عنوان کرد: برای شرکت در جشن ازدواج دانشجویی سال ۹۶ تا کنون حدود ۹۸ دانشجو ثبت نام کرده اند که قرار است این جشن در روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۶ با شکوهی هر چه تمام تر همچون سال های گذشته برگزار شود.

وی اظهار داشت: روز مبعث پیامبر اکرم (ص) ابتدا در نوبت صبح کارگاه های آموزشی زوجین توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه برگزار می شود و سپس در نوبت بعدازظهر جشن ازدواج دانشجویی برپا می شود.

حمزه لویی به برنامه ها و هماهنگی های پیرامون جشن ازدواج دانشجویی اشاره کرد: بخش اول هماهنگی، اقدامات مربوط به حوزه فرهنگی دانشگاه است که شامل برگزاری خود جشن و متعلقاتی از قبیل تهیه بسته های فرهنگی، مجری، قاری، مسابقه، سفره عقد، تبلیغات، کلیپ های برنامه، فیلمبرداری، نورافشانی،تئاتر و تقدیر از زوج های فعال فرهنگی است.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: بخش بعدی اقدامات مربوط به کلاس ها و دوره های آموزشی با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر بخش ها جهت هماهنگی می توان به تامین هدایای زوجین توسط دفتر ریاست دانشگاه اشاره کرد و بخش دیگر به حوزه مدیریت روابط عمومی برای تبلیغات، پوشش خبری، درج در هفته نامه جندی شاپور، هماهنگی صدا و سیما و رسانه ها جهت پوشش برنامه اشاره کرد.

حمزه لویی ادامه داد: مدیریت خدمات پشتیبانی نیز مسئول پذیرایی از میهمان در روز جشن و همچنین ایاب و ذهاب جهت جابجایی میهمانان از درب دانشگاه تا سالن برگزاری جشن و تهیه گل است.

وی در پایان به وظایف مدیریت دانشجویی دانشگاه اشاره کرد و گفت: تهیه ناهار روز جشن و میان وعده از مسئولیت های این حوزه است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار