حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از دامپروران خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از دامپروران خوزستان

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تفاهمنامه همکاری با بنیاد برکت به ۵۰۰ نفر از دامپروران استان خوزستان تسهيلات قرض الحسنه ۲۰۰ ميليون ريالي پرداخت مي کند.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف رشد و گسترش چشم گیر کارآفريني و اشتغال زايي، ايجاد فرصت هاي شغلي ميان روستاييان و کمك به تامين مايحتاج ضروري جامعه ۱۰۰ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه به دامپروران استان خوزستان اختصاص داده است.
در این راستا، ۳۱ شهرستان استان خوزستان از تسهیلات قرض الحسنه دویست میليون ريالي اين بانک براي استفاده در زمينه هاي دامپروري استفاده مي نمايند.
این تسهیلات با نرخ کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه برای رونق کسب و کار در مناطق محروم اعطاء می شود ومدت زمان تنفس آن ۴ ماه است.
استان خوزستان با حدود ۶۴ هزار کیلومتر مربع وسعت، حدود ۴ درصد از کل مساحت کشور را به خود اختصاص داده است که از این حیث دهمین استان كشور محسوب مي شود.
براساس آخرین تقسیم‌های کشوری، اين استان داراي ۲۳ شهرستان است و يک سوم از آب هاي جاري کشور در اين استان جريان دارد که از اين امتياز مي توان به منظور سرمايه گذاري در امر كشاورزي و دامپروري استفاده كرد.

اخبار استان اخبار