خانه استارتاپ‌های اهواز آماده پذیرش ایده‌پردازان اهوازی

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

خانه استارتاپ‌های اهواز آماده پذیرش ایده‌پردازان اهوازی

رییس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به راه‌اندازی خانه استارتاپ‌های اهواز، گفت: این مرکز آماده است تا ایده‌پردازان را در قالب افراد حقیقی پذیرش کند.

بابک مختاری در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، در خصوص خانه استارتاپ‌های اهواز، اظهار کرد: این خانه در راستای کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات شکل گرفته و مرکزی است که خدمات استقرار و مشاوره کسب و کار کاملا رایگان را به کسب و کارهای نوپا ارایه می‌دهد و با این کار خطراتی که در مراحل ابتدایی یک کسب و کار است را برای افرادی که دارای ایده هستند، کاهش می‌دهد.

وی افزود: این مرکز از هفته گذشته آغاز به کار کرد و آماده است تا ایده‌پردازان را در قالب افراد حقیقی پذیرش کند. این افراد به مدت شش ماه در مرکز استقرار پیدا می‌کنند و مشاوره‌های کسب و کار به آن‌ها ارایه می‌شود. همچنین کسانی که در سال‌های گذشته در این حوزه موفقیت کسب کرده‌اند و تجربه دارند، به مشاوره می‌پردازند.

رییس پارک علم و فناوری خوزستان ادامه داد: تلاش بر این است که این مرکز توسط بخش خصوصی اداره شود. مساحت این ساختمان 300 مترمربع است و ظرفیت پذیرش 53 نفر را دارد. ایده‌پردازان از طریق سایت پارک علم و فناوری می‌توانند برای حضور در خانه استارتاپ‌های اهواز اقدام کنند.

مختاری تصریح کرد: اگر پس از شش ماه محرز شد که ایده‌ها قابل تجاری شدن هستند، می‌توانند به صورت شرکت‌های حقوقی در مرکز رشد فناوری پارک علم و فناوری خوزستان مستقر شوند و تسهیلات تقریبا بدون بهره به آن‌ها تعلق می‌گیرد. استارتاپ یک موضوع جدید است و مخاطبان این خانه اغلب جوانان هستند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار