دانشجویان تا ۱۵ دی جهت دریافت خوابگاه ثبت نام کنند

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

گنجی گفت: دانشجویانی که قصد شرکت در آزمون‌های حضوری را دارند باید تا تاریخ ۱۵ دی جهت دریافت خوابگاه ثبت نام کنند.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام دانشجویان در خوابگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها دارای ظرفیت مشخصی جهت پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها هستند.

او گفت: دانشجویان باید جهت دریافت اسکان در سامانه دانشگاه‌های مربوطه ثبت نام کنند تا دانشگاه‌ها بر اساس اولویت بندی و ظرفیت هایشان به آن‌ها خوابگاه دهند و دانشگاه‌های دیگر هم می‌توانند در صورت افزایش میزان دانشجویان به صورت جمعی آن‌ها را در خوابگاه‌های خودگردان پوشش دهند.

گنجی گفت: زمان ثبت نام دانشجویان برای دریافت خوابگاه‌ها از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است و هر دانشگاهی بنا بر اساس توانایی امکانات و ظرفیت‌های خود بایستی دانشجو پذیرش کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مهلتی جهت زمان ثبت نام خوابگاه‌ها برای دانشجویان وجود ندارد و این موضوع بستگی به مهلت اعلام شده از سوی دانشگاه‌ها دارد.

گنجی گفت: دانشگاه‌هایی که قصد حضوری برگزار کردن امتحانات پایان ترم را دارند تا پایان ۱۵ یا ۲۰ دی باید به دانشجویان خود جهت تکمیل فرآیند پذیرش خوابگاه مهلت دهند تا در زمان آزمون آن‌ها در خوابگاه‌ها مستقر شوند.

او گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هیچ بخشنامه‌ای جهت مهلت زمان ثبت نام خوابگاه‌ها به دانشگاه‌ها ابلاغ نکرده است و دانشجویان بر اساس برنامه ریزی دانشگاه‌ها باید در این زمینه ثبت نام کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار