دانشگاه بهبهان: به همه دانشجویان متقاضی خوابگاه ارایه می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الأنبیا بهبهان گفت: تلاش خواهیم کرد در سال تحصیلی جدید به تمام دانشجویان متقاضی، خوابگاه ارایه شود
دکترسعید ضیایی‌نژاد با اشاره به این‌که ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه نسبت به سال گذشته افزایشی نداشته است، اظهارکرد: در حال حاضر پنج بلوک خوابگاهی در دانشگاه وجود دارد؛ البته در تلاش هستیم که یک مجتمع خوابگاهی به‌صورت استیجاری به مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه اضافه شود.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه خوابگاهی دانشگاه صنعتی بهبهان برای اسکان یک هزار و 56 دانشجو ظرفیت دارد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الأنبیا بهبهان با بیان این‌که خوابگاه‌های این دانشگاه برای شروع سال تحصیلی آماده هستند، گفت: در فصل تابستان تا حدامکان تعمیرات خوابگاه‌ها و تمهیدات لازم انجام شد و اکنون خوابگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی جدید و پذیرش دانشجویان کاملأ آماده هستند.

ضیایی‌نژاد خاطرنشان کرد: ارایه خوابگاه به دانشجویان مطابق اولویت‌های صندوق رفاه انجام می‌شود؛ براساس اعلام دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته کنکور، تعهدی نسبت به ارایه خوابگاه به دانشجویان شبانه وجود ندارد.

وی درباره اولویت‌های واگذاری خوابگاه نیز گفت: بر اساس اولویت‌های صندوق رفاه، به فرزندان شاهد و ایثارگر، دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، دانشجویان دارای رتبه‌های علمی و برگزیدگان المپیادهای ورزشی، فرهنگی و مذهبی، ارایه خوابگاه با لحاظ اولویت انجام می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی خاتم‌الأنبیا بهبهان با اشاره به این‌که سال گذشته در خوابگاه‌های دانشگاه کمبود نداشتیم، اظهار داشت: سال گذشته تقریبا توانستیم به تمام دانشجویان متقاضی، خوابگاه ارایه کنیم.

ضیایی‌نژاد با بیان این‌که شهریه‌ خوابگاه مطابق آیین‌نامه‌های وزارت علوم و صندوق رفاه خواهد بود، افزود: امسال نیز با وجود آن‌که هنوز تعداد دانشجویان جدیدالورود و متقاضی خوابگاه، به‌طور دقیق مشخص نشده است، تلاش خواهیم کرد که به تمام متقاضیان خوابگاه تعلق گیرد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار