دانشگاه معین جذب هیات علمی در جمعیت هلال احمر تعیین شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دانشگاه معین جذب هیات علمی در جمعیت هلال احمر تعیین شد

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، بعنوان دانشگاه معین برای بررسی صلاحیت عمومی و علمی اعضای هیات علمی برای جذب در جمعیت هلال احمر انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر سیدعلی حسینی رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: با طرح نیاز جمعیت هلال احمر برای جذب نیروی هیات علمی در هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ، بررسی و تایید صلاحیت اعضای هیات علمی متقاضی اشتغال در جمعیت هلال احمر به هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت برای ساماندهی و اقدام سپرده شد.

وی اظهار داشت: هیات مرکزی جذب وزارت بهداشت، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی را به عنوان دانشگاه معین جهت بررسی صلاحیت عمومی و علمی متقاضیان که در سامانه جذب وزارت بهداشت ثبت نام کرده بودند، انتخاب کرد.

حسینی با اشاره به وجود رشته های خاص در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی مانند «سوانح و فوریت های پزشکی، رشته های توانبخشی، ارتوپدی فنی و مددکاری» و ارتباط آنها با وظایف و مسئولیت های جمعیت هلال احمر افزود: متقاضیان عضویت در هلال احمر پس از ثبت نام در سامانه جذب وزارت بهداشت و اجرای مراحل قانونی ، فرآیند بررسی صلاحیت علمی را در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و در کمیته های تخصصی می گذراندند.

وی گفت: مراحل عضویت اعضای هیات علمی برای بخش های آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال احمر در دانشگاه علوم بهزیستی تکمیل شده و برای اقدامات بعدی به وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، در خصوص ویژگی های دانشگاه علوم بهزیستی در این مهم تاکید کرد: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دارای هیات ممیزه و هیات اجرایی جذب مستقل است و بعنوان یک دانشگاه معین در ارزیابی های علمی و تخصصی مورد تائید وزارت بهداشت و شورای انقلاب فرهنگی نقش داشته است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار