دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم کامل رایگان ویدائو [قسمت ۷ هفتم یاغی] تیک فیلم

دسته ها: متفرقه

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم کامل تماشای آنلاین رایگان نیم بها (Yaghi Series Episode ۶ Six)، دانلود قسمت جدید فیلم یاغی، زمان پخش سریال یاغی قسمت ۶ ششم، قسمت ۷ هفتم سریال یاغی کی پخش میشه؟ دانلود سریال یاغی تیک فیلم، فیلیمو، ویدائو، آپارات، نماشا، تلگرام، برای دانلود قسمت ۶ ششم سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت با هنرمندی پارسا پیروزفر علی شادمان و … لینک های دانلود سایت تیک فیلم در پایین مطلب مراجعه کنید.

دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم

به گزارش سلام نو به نقل از تیک فیلم، سریال یاغی به انگلیسی Yaghi Series، یک سریال ایرانی در ژانر اجتماعی، جنایی، درام، رازآلود به کارگردانی محمد کارت و با هنرمندی پارسا پیروزفر، علی شادمان، امیر جعفری، طناز طباطبایی، فرهاد اصلانی و … در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. قسمت جدید سریال یاغی هر هفته روز های پنجشنبه ساعت ۸ صبح در سایت تیک فیلم منتشر می شود و قابل تماشا و دانلود است.

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

برای دانلود قسمت ۶ ششم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال یاغی قسمت ۶ ششم

تمام قسمت های سریال یاغی: مراجعه به سایت تیک فیلم tik-film.com

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

زمان پخش قسمت ۶ ششم سریال یاغی

قسمت ۶ ششم سریال یاغی کی پخش میشه؟ به نقل از وب سایت تیک فیلم، جدیدترین قسمت سریال یاغی قسمت ۶ ششم روز پنجشنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد. میتوانید با مراجعه به این سایت قسمت جدید یاغی را در کیفیت های متفاوت دانلود و تماشا کنید.

تیزر قسمت ۶ ششم سریال یاغی

https://aparat.com/v/Tu8WO

https://enama.ir/videos/3498014

https://www.namasha.com/v/Drz8J4Xg

https://www.mp4.ir/Video?Watch=17351-951481451

داستان سریال یاغی قسمت ۶ ششم

به نقل از تیک فیلم، در قسمت ۵ پنجم سریال یاغی دیدیم که: دوستان جاوید موبایل نازی دوست ابرا را می دزدند و جاوید بالاخره توانست با استفاده از موبایل نازی با ابرا صحبت کند، جاوید فهمید که پدر ابرا تهدید کرده که اگر یکبار دیگر با جاوید ارتباط برقرار کند، سر و کار جاوید با دایی هایش خواهد بود و او را زنده نمیگذارند! اما قدرت عشق ابرا و جاوید قوی تر از تهدید های پدرش بود و دوباره با هم ارتباط برقرار کردند، جاوید به ابرا گفت که به مسیر قهرمانی کشتی وارد شده و این بار قصد دارد درست و حسابی برای رسیدن به ابرا تلاش کند. روز وزن کشی مسابقه جاوید رسیده است و مسئول مسابقات به خاطر این که جاوید ۴۰۰ گرم اضافه وزن دارد او را قبول نمی کند ولی بهمن و رحمان جلو می روند و بهمن می گوید کشتی گیر من تو همین چند دقیقه ۴۰۰ گرم و کم می کند و کنار جاوید می ماند تا تمرین کند. جاوید سخت تمرین می کند و دوباره روی وزنه می رود که مسئول مسابقات بخاطر ۵۰ گرم باز هم مانع او می شود که شورتش را از تنش در میاورد و با دوبنده روی وزنه می رود تا پذیرفته شود. جاوید همه مسابقاتش را می برد و با سختی در دیدار فینال پیروز می شود و قهرمان استان می شود. جاوید حسابی خوشحالی می کند و بعد از تمام شدن مراسم باشگاه با دوستاش بیرون می رود و با هم خوش می گذرونند و جاوید اونا رو برای مراسم پس فردا شب دعوت می کند. طلا، جاوید و عاطفه را به خانه ای که بهشون قول داده بود، می برد و جاوید کلی تشکر می کند و طلا به جاوید تاکید دارد که کسی از بچه های باشگاه از این کار او با خبر نشه…
صبح روز بعد جاوید در حال رفتن به باشگاه است که کسی از پشت او را تعقیب می کند و روی شونه اش می زند، به محض برگشتن جاوید مشتی توی صورتش می کوبد. جاوید توی جوی آب افتاده که اسی قلک پایش را روی انگشت های او می گذارد و می گوید جوری انگشتاتو له می کنم که دیگه نتونی کشتی بگیری و جاوید هم ترسیده و بدون هیچ حرفی نگاهش می کند. باید دید در قسمت هیجان انگیز ۶ ششم یاغی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد…

دانلود سریال یاغی قسمت 7 هفتم تیک فیلم

دانلود سریال یاغی قسمت ۷ هفتم

به گزارش سلام نو به نقل از سایت تیک فیلم، قسمت ۷ هفتم سریال یاغی (Yaghi Series Episode ۷ Seven) به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر و … به هنرمندی پرداخته‌اند. رمان «سالتو» نوشته مهدی افروزمنش، همزمان با پخش سریال یاغی با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شد و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های فیدیبو قرار گرفت. فیلمنامه یاغی را پدرام‌پور امیری، حسین دوماری و محمد کارت با نگاهی آزاد به این رمان به نگارش درآورده‌اند.

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

برای دانلود قسمت ۷ هفتم سریال یاغی روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال یاغی قسمت ۷ هفتم

تمام قسمت های سریال یاغی: مراجعه به صفحه سریال یاغی در سایت تیک فیلم tik-film.com

───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────

سریال یاغی قسمت ۷ هفتم کی پخش میشه؟

به گزارش سایت تیک فیلم، جدیدترین قسمت سریال یاغی قسمت ۷ هفتم روز پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ ساعت هشت صبح از سایت تیک فیلم پخش خواهد شد. با مراجعه به همین صفحه و یا صفحه سریال یاغی در سایت تیک فیلم میتوانید سریال یاغی را به طور کامل از قسمت ۱ تا ۷ دانلود کنید.

داستان سریال یاغی قسمت ۷ هفتم

جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانواده پدری خود را که از انجام این‌ کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

دانلود فیلم ایرانی از تیک فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ از تیک فیلم

به گزارش سلام نو، سایت تیک فیلم https://tik-film.com یک سایت ایرانی با سابقه ۸ ساله با آرشیو بزرگی از فیلم، سریال، انیمیشن و … با لینک مستقیم رایگان نیم بها است. شما میتوانید برای دانلود فیلم ایرانی، دانلود فیلم هندی، دانلود فیلم کره ای، دانلود فیلم خارجی با دوبله فارسی و زیرنویس فارسی چسبیده، دانلود انیمیشن، دانلود سریال ایرانی، دانلود سریال خارجی و … . برای دسترسی به هزاران فیلم، سریال و انیمیشن میتوانید به صورت مستقیم به سایت تیک فیلم مراجعه کنید و یا در گوگل کلمات “تیک فیلم” ، “دانلود فیلم تیک فیلم” و … را جستجو کنید.

برای دانلود فیلم های سینمایی جدید و قدیمی ایرانی، فیلم های ایرانی سال ۱۴۰۱ روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود فیلم ایرانی

منبع: https://www.salameno.com/news/55367456/دانلود-سریال-یاغی-قسمت-۶-ششم-کامل-رایگان-قسمت-۷-هفتم-یاغی-تیک

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
متفرقه

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.