درخواست فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از مسئولان کشور

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

درخواست فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از مسئولان کشور

جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای نکاتی را درباره وضعیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مطرح کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در بیانیه‌ای نکاتی را درباره وضعیت دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این دانشگاه مطرح کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: دو سال است از قسم‌ها و وعده‌های هیئت رئیسه دانشگاه مبنی بر استعفای دسته‌جمعی در صورت بهبود نیافتن وضعیت استخدامی و مطالبات صنفی می‌گذرد و دانشجویان دانشگاه بار دیگر چند هفته پیش طی نامه‌ای به رئیس دانشگاه خواستار پاسخگویی در این رابطه شدند. اما چون جوابی نشنیدند تنها مسیر را بر آن دیدند که بار دیگر به مسئولان دانشگاه و وزارت نفت پیام مطالبه‌گری خود را برسانند. مسئولانی که با مدیریت ضعیف خود در این مدت وضعیت صنفی و استخدامی را نه تنها بهبود ندادند، بلکه به اسفبار‌ترین حالت ممکن در آورده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: حال تنها صحبت دانشجویان خطاب به هیئت رئیسه این است اگر مدیر و مدبر نیستید لااقل آزاده باشید، به قولی که دادید پایبند باشید و با استعفا و جریان‌سازی خود فکری به حال مظلومان تاریخ دانشگاه صنعت نفت کنید.

در بخش دیگری از این بیانیه خطاب به رئیس دانشگاه صنعت نفت آمده است: ریاست محترم دانشگاه به راستی شما در این مدت که سکان‌دار دانشگاه بوده‌اید چه ارمغانی به غیر از عدم تحقق وعده‌های صنفی، عمرانی و علمی برای مجموعه دانشگاه داشته‌اید که این‌گونه هنوز خود را مستحق چسبندگی به آن صندلی ریاست می‌دانید؟ به کدام یک از بخش‌های کارنامه تاریک خود افتخار می‌کنید؟ به افول علمی و اعتباری دانشگاه در سطح اساتید و غیره؟ و یا به درجه دوم خطاب شدن دانشگاه توسط وزارت نفت؟به راستی چگونه راضی شدید که افول وحشتناک دانشگاه معظم صنعت نفت در تمام زمینه‌های علمی و صنفی به نام شما در تاریخ ثبت شود؟

این بیانیه خطاب به وزیر نفت تاکید می‌کند: آقای مهندس زنگنه فقط یک بار قدم رنجه فرمایید به اهواز و آبادان بیایید و ببینید چه بلایی بر سر این جوانان مستعد مملکت آورده‌اید که یک هفته کلاس‌های درس را به نشانه اعتراض رها کرده‌اند. بیایید و بگویید که چرا یک شبه همه قوانین را به میل خود تغییر دادید و 30 ماه است برای این تغییرات آسمان ریسمان می‌بافید! بیایید بفرمایید که چرا حتی در مقابل رای دیوان عدالت اداری به نفع جوانانی که بهشان ظلم کردید مقاومت می‌کنید و به هر طریقی سعی در فرار از این قضیه دارید؟

فارغ التحصیلان دانشگاه نفت در پایان این بیانیه با خطاب قرار دادن رئیس جمهور و رئیس مجلس خواستار پیگیری وضعیت این دانشگاه و مطالبات خود شدند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار