در طول مصاحبه های شغلی دست های خود را در چه حالت هایی قرار دهیم؟

دسته ها: مطالب آموزشی

وقتی در نوشتن رزومه های کاری و نامه های درخواست کار مهارت پیدا کردید، نوبت به مصاحبه های شغلی میرسد تا هر چه بیشتر به هدفتان برای پیدا کردن کار موردنظرتان نزدیک شوید. امروزه مصاحبه شغلی یکی از پردغدغه ترین پدیده هایی است که قشرجوان با آن مواجه است . درواقع به بیان دیگر مصاحبه شغلی متداولترین وسیله بررسی تجربی در روانشناسی فردی و همچنین در بخش‌های کاربردی، است .

همه افراد در زندگی خود به دنبال شغلی مناسب می گردند و تلاش می کنند با افزایش مهارت های خود، شانس استخدام را افزایش دهند. به همین دلیل، همه ما تا به حال مصاحبه های شغلی را گذرانده ایم و با این مسئله آشنا هستیم. با وجود آن که مهارت بالا در یک زمینه کاری موضوعی مهم به شمار می رود، اما نحوه برخورد و رفتار شما در مصاحبه شغلی از اهمیت بیشتری برای کارفرما برخوردار است. شما باید از انجام برخی کارها بپرهیزید و حرکات خود را کنترل نمایید. یکی از مهمترین مسائل که نشانه های شخصیتی و میزان تسلط شما را نشان می دهد، حرکت دست هاست. افرادی که قصد دارند نظر مصاحبه کننده را جلب کنند، باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشند و راه های درست را در پیش گیرند.
تصاویر و توضیحاتی که در اینفوگرافیک آمده است، شما را در اجرای هرچه بهتر این امر یاری خواهند کرد. آن ها راه درست را نشان می دهند و رعایتشان می تواند شانس استخدام را بیشتر کند. پیشنهاد می دهیم آن ها را دنبال کنید تا اطلاعات بیشتری در زمینه مصاحبه شغلی کسب کنید .

مطالب آموزشی