در کتابخانه‌های عمومی خوزستان، رایگان عضو شوید

دسته ها: اخبار استان اخبار

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان گفت: طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، منصور کوهی رستمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن، شروع فصل پاییز، ماه تحصیل، تلاش، مشق و مدرسه است.

او بیان داشت: به همین منظور، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید در روز سه شنبه ۲ مهر ماه در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان انجام می‌شود.

کوهی رستمی تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند از ساعت ۷ صبح تا ۱۸ عصر روز سه شنبه ۲ مهر ماه جهت عضویت و استفاده از خدمات و برنامه‌های کتابخانه‌ها با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان و ارایه یک قطعه عکس و تکمیل فرم عضویت به صورت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان عضور شوند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر از مجموع ۲۲۴ کتابخانه عمومی در سطح استان فعال هستند، افزود: ۱۶۴ باب به صورت کتابخانه عمومی نهادی است که طرح عضویت رایگان را انجام می‌دهند.

در استان خوزستان ۱۶۴ باب کتابخانه عمومی نهادی فعال وجود دارد که در حال ارائه خدمات فرهنگی از جمله نشست‌های نقد و بررسی و جمع خوانی کتب، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی، نشست‌های قصه خوانی و شعرخوانی، نشست‌های کتابخوان کتابخانه‌ای و مدرسه ای، شاهنامه خوانی و نمایشنامه خوانی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی است.

اخبار استان اخبار