دستورات «زنگنه» برای توقف جذب نیروی انسانی در نفت/ آیا برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت منتفی می‌شود؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دستورات «زنگنه» برای توقف جذب نیروی انسانی در نفت/ آیا برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت منتفی می‌شود؟

به گزارش خبرنگار انرژی نیوز، در ماده «هفت دستورالعمل ابلاغی وزیر نفت در راستای صرفه جویی و کاهش هزینه‌های صنعت نفت به کارگیری نیروی انسانی جدید در وزارت نفت و شرکت‌های اصلی و فرعلی ممنوع شده است.

با انتشار دستورالعمل جدید وزارت نفت و انعکاس نادرست این موضوع در برخی از رسانه ها، این موضوع به اشتباه در سطح صنعت نفت القا شده که برگزاری آزمون های استخدامی در سطح وزارت نفت و شرکت‌های وابسته به صندوق بازنشستگی صنعت نفت منتفی خواهد شد.

بر این اساس «انرژی نیوز» این موضوع را از سه منبع موثق روابط عمومی، معاونت منابع انسانی و اداره کل وزارتی وزارت نفت پیگیری کرد که نتیجه پیگیری آن است که وزیر نفت در دستورالعمل جدید خواستار توقف نیروهایی تحت عنوان کارشناس ساعتی، پاره وقت، مشاوران حقیقی نیمه‌وقت و ساعتی و بعضا نیروهایی که به صورت موقت جذب بخش‌های مختلف صنعت نفت می‌شدند، شده است.

به‌عبارت ساده‌تر با ابلاغ این دستورالعمل، نه تنها برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت برای سال 97 منتفی نیست که از هفته جاری مطالعات و برنامه‌ریزی برگزاری این آزمون استخدامی در وزارت نفت آغاز شده و پیش بینی می‌شود همچون پارسال در محدوده زمانی آذر و دی 97 شاهد آغاز ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی باشیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار