دعوت به همکاری شرکت بازرگانی مهر ماندگار سرمایه

دسته ها: استخدام و بازار کار استخدام سراسری

این آگهی منقضی شده است لطفا از برقراری تماس خود داری نمایید.در صورتی که صاحب آگهی هستید نسبت به تمدید اقدام فرمایید

شرکت بازرگانی مهرماندگار سرمایه به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در زمینه خدماتی آقا در شهرستان های تهران و دزفول و مسئول دفتر خانم در شهر تهران از افراد علاقه مند و متعهد دعوت به همکاری می نماید.

شرایط عمومی
تابعیت ایرانی و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران.
اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی.
عدم اشتغال (رسمی یا پیمانی) و عدم تعهد خدمت به سازمان ها، دستگاه ها و یا سایر موسسات دولتی و غیردولتی و عدم اشتغال به تحصیل.
برخورداری کامل از سلامت جسمی، روحی و توانایی لازم.
داشتن حسن شهرت و نیز عدم اشتهار به فساد اجتماعی، مالی و اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری با تایید مراجع ذیصلاح که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد.
بومی محل خدمت.
عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان.
شرایط اختصاصی احراز پست خدماتی
جنسیت مرد
دارا بودن مدرک تحصیلی صرفا دیپلم.
انجام خدمت وظیفه عمومی یا داشتن کارت معافیت غیرپزشکی.
حداکثر سن 24 سال
تبصره 1: در صورت انجام خدمت سربازی، 2 سال به حداکثر سن اضافه خواهد شد.
تبصره 2: در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط و موردقبول، حداکثر به مدت 6 سال به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن (سکونت بیش از پنج سال در شهرستان های مندرج در آگهی).

شرایط اختصاصی احراز پست مسئول دفتر
جنسیت خانم
دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم.
آشنایی با مهارت های هفتگانه .ICDL
آشنا به امور دفتری و روابط عمومی.
حداکثر سن 30 سال.
تبصره: در صورت دارا بودن سابقه کار مرتبط و موردقبول، حداکثر به مدت 5 سال (35 سال) به سن متقاضی افزوده خواهد شد.
بومی بودن (سکونت بیش از پنج سال در شهرستان مندرج در آگهی).

مدارک مورد نیاز
فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4×3 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد).
فایل اسکن شده کارت ملی.
فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه درج توضیحات (در صورت داشتن توضیحات).
فایل اسکن شده کارت پایان خدمت یا کفالت از خدمت.
فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی.
فایل اسکن شده مدرک ICDL در صورت گذراندن دوره.
فایل PDF رزومه کاری مرتبط با شغل درخواستی صرفا جهت متقاضیان پست مسئول دفتری.
نحوه ارسال مدارک
ثبت نام صرفاً از آدرس بانک سرمایه و به مدت یک هفته از تاریخ 1401/08/23 لغایت پایان وقت روز 1401/08/29 انجام خواهد گردید. لذا ارسال مدارک از طریق فیزیکی و یا پست قابل قبول نمی باشد.
فرآیند ثبت نام پس از ارسال درخواست اتمام یافته و نیاز به دریافت کد رهگیری نمی باشد.
ثبت نام و شرکت در آزمون یا مصاحبه های بعدی هیچگونه تعهد استخدامی برای شرکت بازرگانی مهرماندگار سرمایه ایجاد نخواهد نمود.
پذیرش متقاضی برای افراد بومی می باشد، چنانچه افراد غیربومی مبادرت به ثبت نام نمایند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
پس از جمع آوری مدارک و رزومه های ارسالی و بررسی آن، نسبت به رتبه بندی متقاضیان اقدام و بر اساس اولویت دعوت به مصاحبه به عمل خواهد آمد.
متقاضیان ایثارگر در شرایط مساوی نسبت به سایر متقاضیان در اولویت می باشند.
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویت های مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید. لذا از متقاضیان درخواست می شود در ثبت شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود دقت نمایند و در صورت عدم توفیق شرکت بازرگانی مهرماندگار سرمایه در برقراری ارتباط، هیچگونه مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.
متقاضیان می توانند در صورت لزوم صرفاً در مدت زمان یاد شده در این آگهی با شماره 26217976-021 داخلی 214 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند و از تماس با سایر شماره های بانک سرمایه و این شرکت اکیدا خودداری نمایند.

جهت مشاهده آگهی در سایت بانک سرمایه اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام کلیک نمایید

هنگام تماس حتما بگویید که آگهی را در اهواز نیاز دیده اید
استخدام و بازار کار استخدام سراسری

تذکر پلیس فتا:

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.


تذکر اهواز نیاز:

"اهواز نیاز" هیچ گونه مسئولیتی در قبال آگهی های درج شده ندارد،لطفا دقت نمایید.