دلایل تاخیر در آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت/ آگهی استخدام آماده انتشار است

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دلایل تاخیر در آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت/ آگهی استخدام آماده انتشار است

به گزارش خبرنگار انرژی نیوز، «بیژن زنگنه» وزیر نفت درباره دلایل تاخیر در انتشار آگهی استخدام و آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی وزارت نفت، گفت: موضوع استخدامی وزارت نفت را به بعد از رای اعتماد و تکشیل کابینه دولت دوازدهم موکول کرده‌ام.

این عضو کابینه دولت دوازدهم درباره این جابه جایی زمانی برای انتشار آگهی استخدام و آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی، تصریح کرد: با وجود آنکه می‌توانستیم آگهی استخدام را 27 اردیبهشت ماه امسال منتشر کنیم ولی گفتیم بعد از پایان فعالیت دولت یازدهم این کار انجام شود.

این مقام مسئول افزود: اگر در طول چند ماه گذشته فرآیند استخدام وزارت نفت آغاز می‌شد، عده ای من و وزارت نفت را به کار تبلیغاتی محکوم می‌کردند.

زنگنه با یادآوری اینکه برگزاری آزمون استخدامی به مطالعات جامع و مفصل تری نیاز داشت، اظهار داشت: هم اکنون متن آگهی آماده انتشار است. (وزیر نفت زمان دقیقی را برای انتشار آگهی استخدامی اعلام نکرد)/سفیر تجارت

در همین حال«بیژن زنگنه» وزیر نفت مرداد ماه امسال در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با بیان اینکه مقدمات و تمام مجوزهای قانونی برای برگزاری آزمون استخدامی وزارت نفت از دستگاه‎های مختلف اخذ شده است و هم اکنون هیچ مشکلی برای برگزاری آزمون استخدامی در سطح وزارت نفت نداریم، گفته بود: دستور داده‌ام تا ثبت نام داوطلبان واجد شرایط برای حضور در آزمون استخدامی وزارت نفت پس از معرفی کابینه و تشکیل دولت دوازدهم انجام شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار