دوره‌های فنی و حرفه‌ای در دانشگاه آزاد شوشتر

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیر دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با اداره فنی و حرفه‌ای این شهرستان در راستای مهارت‌افزایی دانشگاهیان این مرکز خبر داد و گفت: دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه می‌توانند در راستای این تفاهم‌نامه در دوره‌های مختلف فنی و حرفه‌ای متناسب با رشته خود شرکت کنند.

علیرضا شاکریان اظهار کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان منعقد شد، خدماتی از سوی دانشگاه به این مرکز ارائه و در مقابل دوره‌‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در زمینه‌های مختلف علوم انسانی، مهندسی، کشاورزی، خدمات عمومی و … با همکاری این مرکز در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره‌ها اغلب به‌صورت رایگان بوده اما در بعضی از رشته‌ها متناسب با دوره شهریه اندکی از هنرجو دریافت و در پایان دوره نیز به شرکت‌کنندگان مدرک معتبر بین‌المللی اعطا می‌شود. مطابق این تفاهم‌نامه دوره‌های آموزشی از مهرماه در دانشگاه آغاز می‌شود اما در صورت تقاضا می‌توان یک یا دوره را نیز در تابستان برگزار کرد.

رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر احداث آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در جوار دانشگاه را از دیگر بندهای این تفاهم‌نامه عنوان کرد و با بیان تفاوت‌های این دوره‌ها با دوره‌های معمول مراکز فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: با این اجرای تفاهم‌نامه دانشگاه می‌تواند دوره‌های فنی و حرفه‌ای متناسب با نیاز دانشجویان، اساتید و کارکنان طراحی و تدوین کند.

شاکریان تصریح کرد: اعضای هیأت‌علمی دانشگاه نیز می‌توانند هم به‌عنوان مدرس یا هنرجو در این دوره ها حضور داشته باشند؛ همچنین امکانات و تجهیزات گسترده‌تری در این دوره‌ها برای هنرجویان فراهم شده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار