دوره آموزشی مشمولان استخدام به محض اعلام اسامی آغاز می‌شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

رئیس دانشگاه فرهنگیان درباره برگزاری دوره یکساله معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی، گفت: به محض اینکه آموزش و پرورش اسامی را اعلام کند، آموزش‌ها را شروع می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تعدادی از مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌ای با عنوان «درخواست برگزاری دوره برای معلمان حق‌التدریس در تابستان 99» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

این گروه همان مشمولان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی هستند که بر اساس مصوبه مجلس باید دوره آموزش یکساله را در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند و بعد از قبولی در آزمون نهایی به استخدام در آموزش و پرورش درآیند اما هنوز این دوره‌ها آغاز نشده است.

البته گروه دیگری از همان مصوبه مجلس، آموزشیاران و آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی هستند که آزمون داخلی‌شان برای استخدام، امروز برگزار شد و این گروه هم قرار است با معلمان حق‌التدریس و مربیان پیش‌دبستانی در دوره یکساله دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار کرد: به محض اینکه آموزش و پرورش اسامی را اعلام کند، آموزش‌ها را شروع می‌کنیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اسامی ارائه شود، تفکیک استانی و رشته‌ای انجام شده و برنامه دروس آموزشی ارائه می‌شود.

خنیفر تصریح کرد: 3 پودمان شامل دو پودمان درسی و یک پودمان عملی پیش‌بینی کردیم که پودمان درسی در ایام کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود و پودمان عملی هم کارورزی است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار