دو انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اهواز

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

دو انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اهواز
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز طی احکام جداگانه ای ، روسای دانشکده های علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه را منصوب کرد.

دکتر شهرام لک در این احکام ، ضمن تقدیر از روسای قبلی این دانشکده ها، دکتر علیرضا شکوه فر را به عنوان رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و دکتر محمد گله داری را به عنوان رییس دانشکده علوم انسانی منصوب کرد.

بنابراین گزارش ، رییس واحد اهواز در مراسم تودیع و معارفه روسای این دو دانشکده با اشاره به تشییع شهدای گمنام غواص در استان خوزستان گفت: بار دیگر کشور عزیزمان رنگ و بوی شهادت و معنویت به خود گرفته است.

وی با تاکید به اینکه امروز فرهنگ شهادت در بین جوانان نهادینه شده است گفت: امروز جوانان ما همانند جوانان دوران دفاع مقدس اماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت ، وظیفه سنگینی است گفت: مسئولیت در دانشگاه با توجه به اهداف ماهیت و کارکرد این مراکز ، اهمیت دو چندان و سنگین تری را بر دوش متولیان آن می گذارد.

وی افزود: دوران مسئولیت در حال گذران است ، بنابراین باید نهایت استفاده و بهینه از این دوران برای خدمت به جامعه و کشور انجام داد تا ذخیره ای برای آخرتمان باشد.

در پایان این مراسم ، از زحمات و خدمات دکتر فریدون اکبر زاده و دکتر مهران جواهری روسای سابق دانشکده های علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر شد.

لازم به ذکر است دکتر علیرضا شکوه فر عضو هیات علمی واحد اهواز و رییس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی پیش از این، ریاست واحدهای اهواز و دزفول و همچنین معاونت پژوهشی واحد اهواز را در کارنامه خود دارد.

دکتر محمد گله داری عضو هیات علمی واحد اهواز و رییس دانشکده علوم انسانی نیز پیش از این ، مدیر کل امور آموزشی واحد اهواز بوده است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار