راه‌اندازی دو رشته ارشد در دانشگاه آزاد اندیمشک

دسته ها: اخبار

راه‌اندازی دو رشته ارشد در دانشگاه آزاد اندیمشک
سرپرست واحد اندیمشک با اعلام پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) از راه‌اندازی دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد در واحد اندیمشک خبر داد.

دکتر امین‌رضا جمشیدی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در مقاطع کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند.

وی افزود: برای ثبت‌نام داوطلبان در مقطع کاردانی پیوسته هیچ محدودیتی به لحاظ نوع مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد در واقع داوطلبانی که مدرک دیپلم سه ساله آنها کاردانش یا فنی حرفه‌ای است می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org در این مقطع ثبت‌نام کنند.

سرپرست واحد اندیمشک گفت: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک به سه استان خوزستان، لرستان و ایلام راه دارد و علاوه بر موقعیت ترانزیت از ویژگی خط راه آهن برخوردار است که یکی از مهمترین نقاط عطف در کل مسیر دو هزار کیلومتری شریان اصلی جنوب به شمال ایران است. از همین رو واحد اندیمشک به عنوان شمالی ترین واحد دانشگاه آزاد اسلامی در استان خوزستان و با درجه متوسط محسوب می‌شود و بیش از پنج هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

جمشیدی اظهار کرد: با تلاش‌های مستمر مجموعه دانشگاهی، پیگیر مجوز ایجاد و راه‌اندازی دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد از سوی شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری هستیم و در سال جدید تحصیلی شاهد پذیرش دانشجو در این مقطع از تحصیل خواهیم بود و همچنین اقدامات اساسی دیگر در راستای تصویب و افزایش رشته‌های جدید و پرطرفدار در حال انجام است و در آینده‌ای نزدیک بر تعداد رشته‌های کارشناسی این واحد دانشگاهی اضافه خواهد شد.

سرپرست واحد اندیمشک رشته‌های این واحد دانشگاهی را در مقطع کارشناسی پیوسته، حقوق،علوم سیاسی،جغرافیا شهری، مهندسی کامپیوتر، روانشناسی عمومی، در مقطع کارشناسی ناپیوسته حسابداری، مهندسی برق (الکتروتکنیک)، مهندسی کامپیوتر، مکانیک خودرو، مهندسی ساخت و تولید، ارتباط تصویری، زبان انگلیسی، مهندسی معماری و در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته کامپیوتر، آموزش زبان انگلیسی، معماری، برق، گرافیک، حسابداری، مدیریت بازرگانی، ساخت و تولید و مکانیک خودرو اعلام کرد.

اخبار