راه‌اندازی ۳۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور در خوزستان

دسته ها: اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از راه‌اندازی و فعالیت ۳۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد در ادارات آموزش و پرورش سطح استان خبر داد.

مسعود حمیدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری از ۱۷ مردادماه و همزمان با فعال شدن سامانه مجازی انتخاب رشته سازمان سنجش، ۳۸ پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در استان فعال می‌شوند.

وی با بیان اینکه راهنمایی و مشاوره صحیح دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه‌ها از اهداف این پایگاه‌ها است، افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه به این پایگاه‌ها در ادارات آموزش و پرورش نواحی و سراسر استان خوزستان، از خدمات تخصصی استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: با توجه به استقبال دانش‌آموزان ‌و خانواده‌ها و به منظور رفاه حال آنان تعداد این‌ پایگاه‌ها نسبت به سال قبل از ۲۲ پایگاه فعال به ۳۸ پایگاه فعال افزایش پیدا کرده است.

حمیدی‌نژاد گفت: این پایگاه‌ها در اهواز در مرکز اداره‌کل و چهار ناحیه آموزشی و در امیدیه، آبادان، بهبهان، باوی، هویزه، کارون، گتوند، ماهشهر، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه، دزفول، لالی، دزپارت، زیدون، صیدون، اروندکنار، شادگان، حمیدیه، هفتگل، هندیجان، اندیکا، بندرامام خمینی و… فعال شده‌اند.

اخبار استان اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار