راه اندازی سامانه ویژه برای ثبت نام متقاضیان کسر خدمت

دسته ها: اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار

راه اندازی سامانه ویژه برای ثبت نام متقاضیان کسر خدمت

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه پیگیر اجرای قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگر هستیم، گفت: سازوکارهای اجرایی قانون سریع تر تامین شود.
علی اکبر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در رابطه با آخرین وضعیت قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگران، گفت: بر اساس آخرین پیگیری های مجلس به ویژه فراکسیون ایثارگران و با توجه به جلسه دکتر لاریجانی با هیات رییسه این فراکسیون و همچنین با سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد سالانه حداکثر 20 هزار نفر از معافیت های مرتبط با ایثارگران بهره مند شوند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: از این رو برای استفاده از این مصوبه قانونی مقرر شد سامانه ای تعریف شود تا افراد در این سامانه ثبت نام و بر حسب میزان سوابق ایثارگری بتوانند به ترتیب اولویت از این امکان و تسهیل قانونی بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه به طور مداوم پیگیر اجرای قانون کسری خدمت فرزندان ایثارگر هستیم، گفت: پیگیر فراهم کردن سازوکار اجرایی این قانون هستیم و باید فراخوان نیز داده شود.
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، افزود: قانون ما مشروط به پذیرش و تایید رهبری بود و این موضوع توسط ستاد کل با این فرآیند به سرانجام رسیده و انتظار می رود سازوکارهای اجرایی آن به سرعت تامین شود.
سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این فراکسیون تا دست یابی به نتیجه نهایی پیگیری های لازم را خواهد داشت.

اخبار اجتماعی و اقتصادی اخبار