رضاييان:بعد از باخت به استقلال خوزستان تا صبح نخوابیدم!

دسته ها: اخبار ورزشی اخبار

در روزی که پرسپولیس تهران با نتیجه 2 بر یک در اهواز به استقلال خوزستان باخت، رامین رضاییان بازی نسبتاً قابل قبولی به نمایش گذاشت.

مدافع راست پرسپولیس در مورد این شکست توضیحات جالبی داد که در پی می‌آید:

گرماي هوا مي‌تواند بهانه خوبي براي شكست مقابل تيم استقلال خوزستان باشد؟!
قطعاً بهانه خوبي نيست اما واقعاً‌ هوا گرم بود. فكر مي‌كنم بالاي 40 درجه و شايد هم 46 يا 47 درجه گرماي هوا بود. از طرفي گرد و غبار هم باعث شده بود حتي نتوانيم به درستي نفس بكشيم.

به هر حال بازيكنان استقلال خوزستان هم در همين شرايط بازي مي‌كردند.
بله ولي در نظر داشته باشيد آنها به اين هوا عادت دارند. اغلب اين بچه‌ها اهل استان خوزستان هستند و مي‌توانند گرما را تحمل كنند، البته همان‌طور كه گفتم گرماي اهواز نمي‌تواند بهانه خوبي براي شكست باشد. ما مي‌توانستيم برنده از زمين خارج شويم ولي… (سكوت مي‌كند.)

چرا ساكت شدي؟
اشتباه ممكن است براي من هم پيش بيايد. اتفاقاً وقتي ديدم صادقي در رختكن ناراحت نشسته است، اولين نفر نزد او رفته و به ايمان دلداري دادم اما آن گل، تيم ما را از هم پاشيد.

اخراج هادي نوروزي هم مزيد بر علت شد، نشد؟
نه، آقا هادي به نظر من نقشي در شكست ما نداشت. به هر حال شرايط سختي در اهواز داشتيم و اين را از قبل هم مي‌دانستيم.

قبول داري هضم كردن شكست تحت هر شرايطي براي هوادار پرسپوليس دشوار است؟
صد درصد. تحت هر شرايطي حق با طرفداران پرسپوليس است. الان هم كه من با شما صحبت مي‌كنم به همين دليل است. باور كنيد اصلاً حال و حوصله حرف زدن نداشتم اما به خاطر هواداران وظيفه خود مي‌دانم پاسخگو باشم.

جالب است، معمولاً بازيكنان تيم‌هاي بزرگ بعد از شكست مصاحبه نمي‌كنند.
(شمرده شمرده) ببينيد من از علي‌آقا كريمي ياد گرفته‌ام كه بعد از شكست بايد پاسخگوي رسانه‌ها و هواداران بود. مي‌دانم اين ستاره بزرگ و دوست‌داشتني پس از بردهاي پرسپوليس كمتر حرف مي‌زد اما در زمان باخت همواره پاسخگو بود. اين رفتار براي من الگوي خوبي است.

برانكو بعد از بازي چيزي نگفت؟
به هر حال گرماي هواي اهواز كيفيت بازي ما را پايين آورد. بدشانسي و اشتباهات فردي هم مزيد بر علت شد، البته آقاي برانكو يك مربي حرفه‌اي است و مي‌داند بعد از باخت يا برد چه رفتاري انجام دهد… واقعاً هنوز هم خودم نمي‌دانم چه اتفاقي افتاده است. هر جوري حساب مي‌كنم، نبايد به استقلال خوزستان مي‌باختيم.

دقيقاً منتقدان هم مي‌گويند پرسپوليس به تيمي باخت كه چندان بازيكن معروفي ندارد و با يك مشت جوان بومي اين تيم بزرگ را برد.
باور كنيد بعد از شكست مقابل استقلال خوزستان از شدت ناراحتي تا صبح نخوابيدم. هر چه فكر مي‌كنم جور درنمي‌آيد. اميدوارم بتوانيم جبران كنيم.

چطور مي‌خواهيد اين شكست را جبران كرده و بالاخره لبخند روي لب هواداران بنشانيد؟
بايد سپاهان را ببريم؛ چاره ديگري نداريم. هوادار حق دارد ناراحت باشد و بهترين راه شاد كردن طرفداران پرسپوليس، شكست دادن سپاهان است. اگر همان بازي هفته اول مقابل پديده را در اصفهان به نمايش بگذاريم، اين هدف دور از دسترس نخواهد بود.

يكي از سؤالات هم اين است كه چرا حداقل بازي هفته اول تكرار نشد؟
گفتم كه دلايل مختلفي داشت. شايد هم چشم خورده باشيم و بايد اسپند دود كنيم.

(به شوخي) كار شما از اسپند دود كردن گذشته و بايد گاو بكشيد و قرباني كنيد!
(بالاخره توانستيم او را بخندانيم) شايد! از شوخي گذشته در كنار گرما و بدي هوا، بدشانسي مهمترين دليل شكست ما بود.

اخبار ورزشی اخبار