روابط عمومی جایگاهی است که باید انگیزه و تلاش و علاقه در آن فراوان باشد

دسته ها: اخبار

حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر اهواز با دغاغله سرپرست منطقه شش اهواز و همچنین پرسنل روابط عمومی منطقه دیدار و نشستی صمیمانه داشت.

در این نشست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کلانشهر اهواز گفت: روابط عمومی جایگاهی است که باید انگیزه و تلاش و علاقه در آن فراوان باشد.

حاتمی کاکش افزود: در صورتی روابط عمومی یک منطقه می تواند موفق عمل نماید که افراد شاغل در آن علاقه به این حرفه داشته باشند.

وی در این نشست تاکید کرد: کلیه معاونتها و واحدها در رابطه با پروژه ها و فعالیتهای منطقه گزارشات خود را در اسرع وقت در اختیار واحد خبری روابط عمومی قرار دهند تا از این طریق به سمع و نظر مطبوعات و مردم رسانده شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اظهار داشت: اطلاع رسانی و در جریان قرار دادن شهروندان از عملکرد منطقه نه تنها باعث دلگرمی شهروندان خواهد شد بلکه منجر به همکاری از جانب آنان و نیز توسعه عمرانی این منطقه می شود.

این مقام مسئول در سخنان خود ، همدلی و تفاهم و همکاری در نظام اداری روابط عمومی را امری اجتناب ناپذیر عنوان نمود.

در این نشست، دغاغله ضمن استقبال از نظرات و سخنان ارائه شده توسط حاتمی کاکش در تمام زمینه ها قول مساعد داد.

در پایان حاتمی کاکش ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش روابط عمومی منطقه عنوان داشت: در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری با نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده از کارکنان روابط عمومی خواست تا با توکل بر خدا و سعی و تلاش  و همدلی خود وظایف خویش را که اهم انها برقراری ارتباط با رسانه ها ، جوابگویی به شکایات مردم ، انعکاس عملکرد منطقه و……. است به نحو احسن به انجام برسانند.

اخبار