رونمایی از “پرتال هدایت نیروی کار و کاریابی ها ” در جلسه شورای عالی اشتغال

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

با حضور رئیس جمهور و در جلسه شورای عالی اشتغال “پرتال هدایت نیروی کار و کاریابی ها ” رونمایی می شود.
به گزارش خبرنگار بازارکار، دکتر محمودی سوادکوهی در این زمینه به بازارکار گفت: با حضور آیت اله رئیسی رئیس جمهور رئیس جمهور و در جلسه شورای عالی اشتغال “پرتال هدایت نیروی کار و کاریابی ها ” رونمایی می شود.
دکتر حسین محمودی سفید کوهی مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر تصریح کرد: این سامانه بستری برای همه کارجویان اعم از دانشجویان، دانش آموختگان و سایر افراد کارجو در همه سنین، مهارت ها و قابلیت هاست تا بتوانند با ثبت اطلاعات خود با کارفرمایان مرتبط شوند.
مدیرکل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: این سامانه به گونه ای طراحی شده که همه کارجویان با هر رشته و سن، مهارت، تجربه و توان به شکل ملی در سامانه ثبت نام نمایند و از سوی دیگر کارفرمایان نیز می توانند به ظرفیت ها و توان کارجویان دسترسی داشته باشند.
وی تصریح کرد: “پرتال هدایت نیروی کار و کاریابی ها “که توسط معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و کار طراحی شده، با حضور آیت اله رئیسی رئیس جمهور ، دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای عالی اشتغال روز پنج شنبه دوم دی ماه رونمایی می شود.
وی درباره اینکه آیا این سامانه به ظرفیت کاریابی ها نیز توجه داشته است یا نه گفت: تلاش کردیم در طراحی این سامانه که به شکل کشوری است از ظرفیت همه دستگاه ها و همچنین کاریابی ها استفاده کنیم. در این سامانه کاریابی ها می توانند به ایفای نقش خود بپردازند و پلی بین کارجو و کارفرما باشند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار