زمان برگزاری آزمون تولیمو اعلام شد/راه اندازی مرکز جدید آزمون

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش آموزش کشور زمان، مرکز جدید برگزاری و همچنین هزینه آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) به شیوه الکترونیکی برگزار می شود و افراد متقاضی شرکت در آزمون می توانند در زمان مقرر که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، در آزمون ثبت‌نام کنند.

مرکز جدید آزمون الکترونیکی زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (TOLIMO) در دوره های ۱۷۱ و ۱۷۲ در شهر کرمانشاه در دانشگاه صنعتی کرمانشاه ایجاد شده است و متقاضیان در صورت تمایل برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون این دوره ها در این مرکز می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی https://tolimo.sanjesh.org/register مراجعه کنند.

متقاضیان می توانند با توجه به توضیحات ارائه شده در این قسمت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) در روزهای ۲ و ۱۴ آذرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

متقاضیان لازم است منحصراً به مرکزی که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب کرده اند، مراجعه کنند و در سایر مراکز از آنها آزمون به عمل نخواهد آمد. همچنین اسامی ۲۰ مرکز مجری آزمون (الکترونیکی) زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو (Tolimo) در اینجا قابل مشاهده است. هزینه شرکت در آزمون یک میلیون و ۴۵۸ هزار و ۵۰۰ ریال است.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار