زمان برگزاری آزمون مجدد برخی از دروس عمومی دانشگاه پیام نور اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سرپرست مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور زمان و نحوه آزمون مجدد برخی از دروس عمومی دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، معصومه حسینی، سرپرست مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور اظهار کرد: دانشجویانی که به هر دلیل موفق به شرکت در آزمون دروس عمومی نشده اند، می‌توانند در آزمون مجدد شرکت کنند.

او افزود: تاریخ و ساعت آزمون‌ها در پورتال مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور درج شده و دانشجویان توجه داشته باشند که شرکت در این آزمون اختیاری است و در صورت شرکت نمره دوم ملاک عمل خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه این آزمون فقط یک بار برگزار خواهد شد، افزود: دانشجویان قبل از برگزاری امتحان از اینترنت پایدار اطمینان حاصل کرده و برای جلوگیری از قطع ارتباط و حفظ امنیت آزمون، در هنگام ورود به سامانه و یا در حین آزمون فقط در یک دستگاه و فقط با یک مرورگر اقدام به ثبت کاربری و کلمه عبور خود کنند.

سرپرست مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور تاکید کرد: فیلتر شکن دستگاهی که دانشجو به وسیله آن در آزمون شرکت می‌کند، باید غیرفعال باشد.

او تصریح کرد: در صورت عدم شرکت دانشجویان (طبق لیست منتشر شده) در آزمون مجدد، برای آن‌ها در صورت عدم وجود نمره، غیبت ثبت خواهد شد.

حسینی افزود: آزمون مجدد دروس عمومی «تربیت بدنی، دانش خانواده و جمعیت و اندیشه اسلامی ۱» دانشجویان دانشگاه پیام نور روز ۹ بهمن  و درس «زبان خارجی» در ۱۰ بهمن برگزار می‌شود.

سرپرست مرکز سنجش و آزمون گفت: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک سایت مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار