زمان توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

زمان توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی اعلام شد

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار نفر در آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه، دوم خردادماه روی سایت سازمان سنجش آموزش پزشکی منتشر می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر محمدحسین پورکاظمی از ثبت‌نام ۱۰ هزار و ۲۹۳ نفر در آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی خبر داد.

وی گفت: این آزمون از ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه چهارم خردادماه در ۱۹ حوزه امتحانی برگزار می‌شود و حوزه تهران با در بر داشتن حدود ۴۵ درصد داوطلبان، بزرگترین حوزه این آزمون است.

وی خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه هفته جاری، دوم خردادماه روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت به نشانی www.sanjeshp.ir منتشر می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه درهای حوزه‌های امتحانی یک ساعت پیش از شروع آزمون باز خواهد شد، به داوطلبان آزمون دکترای تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، داندانپزشکی و داروسازی تاکید کرد به موقع سر جلسه آزمون حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه محل حوزه آزمون را خود دانشجویان انتخاب کرده‌اند، از دانشجویانی که در حوزه تهران آزمون خواهند داد، خواست نسبت به محل برگزاری آزمون دقت کنند، زیرا آزمون مذکور در حوزه تهران در دانشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

به گزارش مفدا،‌ رییس سازمان سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، گفت: این آزمون شامل ۶۲ رشته آموزشی و پژوهشی است و در رشته‌های آموزشی ۵۰ و در رشته‌های پژوهشی ۳۰ درصد نمره قبولی از طریق آزمون تعیین و باقی نمره قبولی از طریق مصاحبه تخصصی در دانشگاه‌ها حاصل می‌شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار