زمان ثبت نام آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زمان ثبت نام و برگزاری آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور برای سال ۱۴۰۱ اعلام شد.

آزمون دکتری

بر این اساس داوطلبان برای آزمون دکتری ((PHD از روز دوشنبه ۱ آذر تا ۸ آذر فرصت ثبت نام دارند و تاریخ برگزاری آزمون جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ خواهد بود.

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از روز سشنبه ۱۶ آذر آغاز می‌شود و تا ۲۳ آذر ادامه دارد و تاریخ برگزاری امتحان در روز‌های چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ و پنج شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهد بود.

آزمون سراسری

تاریخ ثبت نام کنکور سراسری برای داوطلبان از روز یک شنبه ۱۰ بهمن تا یک شنبه ۱۷ بهمن خواهد بود و زمان برگزاری کنکور سراسری در روز‌های ۸ تیر تا ۱۱ تیر ۱۴۰۱ است.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

متقاضیان شرکت کننده در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اطلاع داشته باشند که زمان ثبت نام این کنکور از یک شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ تا یک شنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود و تاریخ برگزاری آزمون در روز چهارشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۱ است.

آزمون کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر انتفاعی)

تاریخ ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیر انتفاعی) برای داوطلبان از روز سشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ تا سشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ خواهد بود و زمان برگزاری کنکور هم در روز ۴ شهریور ۱۴۰۱ است.

اعلام زمان ثبت نام آزمون‌های ورودی به دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار