زندگی دوباره برای 3 بیمار عیدی گردشگر 12 ساله

دسته ها: اخبار

ساسان عباسی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پسر نوجوان 12 ساله به دلیل تصادف رانندگی و خونریزی شدید در ناحیه سر دچار مرگ مغزی شده و مدت چهار روز نیز در بخش آی.سی.یو (مراقبت های ویژه) بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری بود.

وی بیان کرد: با پیشنهاد مسوولان واحد پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد و پس از رضایت خانواده علی شیاسی آرانی برداشت دو کلیه و کبد وی در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انجام و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

عباسی اظهار کرد: این دومین مورد اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 بوده است.

وی عنوان کرد: این حادثه رانندگی عصر پنجشنبه ششم فروردین 94 در جاده یاسوج – اصفهان بعد از شهر پاتاوه و در منطقه شترخوان بین یک دستگاه خودرو سواری پراید و یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس رخ داد و پدر، مادر و خواهر علی شیاسی آرانی که با یک دستگاه خودروی پراید از یاسوج عازم اصفهان بودند نیز مجروح شده و اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج بستری هستند.

عباسی گفت: سه سرنشین خودروی سواری پژو پارس نیز شامل مادر و دو دختر وی که اهل کهگیلویه و بویراحمد بوده و از اصفهان به سمت یاسوج در حرکت بودند در این سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند.

اخبار