سازماندهی دبیران متوسطه دوره اول در مدارس ناحیه یک اهواز

دسته ها: اخبار آموزش و پرورش اخبار

سازماندهی دبیران متوسطه دوره اول در مدارس ناحیه یک اهواز

مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از سازماندهی 555 دبیر در 51 مدرسه متوسطه دوره اول این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید جاسم موسوی اصل، مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز گفت: فرم سازماندهی نیروی انسانی در اختیار دبیران متقاضی قرار گرفت که سازماندهی و فرآیند صدور ابلاغ برای این نیروها انجام شده است.

وی افزود: در سال جاری سازماندهی نیروهای رسمی به صورت کلی انجام خواهد شد که تعداد 238 کلاس درس دخترانه به میزان 7392 ساعت به آمار 308 دبیر زن و تعداد 244 کلاس درس پسرانه به میزان 7308 ساعت به آمار247 دبیر مرد به مدت 2 هفته از 16 لغایت 27 تیرماه 97 در نوبت صبح در رشته های مختلف سازماندهی خواهند شد.

موسوی اصل بیان داشت: توجه به ساعات غیر موظفی تدریس به ویژه در دروس ادبیات فارسی ودینی قرآن در مدارس پسرانه را از جمله اقدامات مهم آینده این منطقه است و بیشترین ساعات غیرموظفی به میزان 422 در درس ادبیات فارسی و 414 ساعت غیرموظفی در درس دینی قرآن که عامل اصلی کمبود حدود 120 نفر دبیرمرد درمدارس پسرانه متوسطه دوره اول ناحیه یک اهواز شده است.

گفتنی است: دبیران مقطع متوسطه دوره اول به منظور ثبت نام دانش آموزان پایه ی دهم در اوایل مرداد ماه، سازمان دهی کلی نیروهای آموزشی در مقطع متوسطه دوره اول در نیمه دوم تیر ماه 97 صورت گرفته است که این سازماندهی برای 3 سال آینده خواهد بود.

اخبار آموزش و پرورش اخبار