سازمان سنجش دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت را تائید کرد/ زنگنه این هفته دستور انتشار آگهی را صادر می‌کند؟

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سازمان سنجش دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت را تائید کرد/ زنگنه این هفته دستور انتشار آگهی را صادر می‌کند؟

یک مقام مسئول در وزارت نفت در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز با بیان اینکه هم اکنون تمامی مجوزهای لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور و دولت برای برگزاری آزمون استخدامی 2500 نفره اخذ شده است، گفت: حتی اوایل هفته آینده هم سازمان سنجش شرایط تعیین شده در دفترچه آزمون استخدامی وزارت نفت را تائید کرده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون برگزاری و آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی صرفا نیاز به صدور دستوری از سوی وزیر نفت را دارد، تصریح کرد: حتی مقدمات انتشار آگهی استخدامی در روزنامه‌های کثیرالانتشار فراهم شده ضمن آنکه سایت آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران هم برای آغاز فرآیند آزمون استخدامی تجهیز و آماده شده است.

این مقام مسئول در خصوص زمان انتشار آگهی استخدام هم توضیح داد: قرار بود هفته گذشته آگهی آزمون استخدامی وزارت نفت در روزنامه‌ها منتشر شود اما این اتفاق نیفتاد و هفته پیش روی در صورت صلاحدید و دستور وزیر نفت هیچ گونه منع و محدودیتی برای انتشار آگهی آزمون وجود ندارد.

در همین حال، «جمشید انصاری» رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور هم هفته جاری در حاشیه نشست هیات دولت با رد منتفی شدن برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های دولتی با بیان اینکه آزمون استخدامی کشور تا پایان پاییز برگزار می‌شود، گفته است: زمان آن بستگی به آماده شدن فهرست مشاغل از سوی دستگاه‌ها دارد.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار