ساماندهی حقوق قرارداد موقتی‌های نفت از اردیبهشت ماه کلید می‌خورد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

ساماندهی حقوق قرارداد موقتی‌های نفت از اردیبهشت ماه کلید می‌خورد

پس از کش و قوس‌های فراوان و وعده‌های متعدد، طرح ساماندهی دستمزد کارکنان قرارداد موقت صنعت نفت، قرار است از اردیبهشت ماه اجرایی شود.
به گزارش ایلنا، در ماه‌های گذشته، اجرایی نشدن وعده‌های مسئولان برای رفع تبعیض در صنعت نفت و کاستن از فاصله فاحش میان دریافتی رسمی‌ها و حقوق و مزایای کارکنان قرارداد موقت، به انتقادات بسیاری انجامید. حال در روزهای پایانی سال، مسئولان وزارت نفت از اهتمام برای اجرایی شدن وعده‌ها در سال آینده خبر می‌دهند.
رضا خلیلی (معاون مدیرعامل در امور غیرصنعتی شرکت ملی نفت ایران) اعلام کرد: به دستور و رهنمودهای وزیر نفت بحث ساماندهی حقوق و دستمزد کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود طرح ساماندهی حقوق کارکنان قرارداد مدت موقت صنعت نفت از اردیبهشت ماه سال آینده عملیاتی شود.
این مقام مسئول همچنین از انجام رایزنی‌هایی برای افزایش سقف وام اضطراری برای کارکنان قراردادی صنعت نفت خبر داد و افزود: با مذاکراتی که با شرکت ملی گاز و سایر شرکت‌های تابعه شرکت نفت انجام گرفته، به دنبال تسهیل و افزایش سقف پرداخت وام‌های اضطراری برای کارکنان قراردادی صنعت نفت هستیم.
یکی از وعده‌های انتخاباتی وزیر نفت، ساماندهی قرارداد موقتی‌ها و افزایش دستمزد و مزایای مزدی آنها بود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار