سامانه مدیریت نیروی کار مانع طرح های اشتغالزایی نیست

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سامانه مدیریت نیروی کار مانع طرح های اشتغالزایی نیست

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: سامانه یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات نیروی کار و فرصت های شغلی، مانعی برای اشتغالزایی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر اهواز، علی بحرینی مقدم شامگاه یکشنبه در جلسه شورای اشتغال اظهار کرد: در واقع سامانه یکپارچه سازی و مدیریت اطلاعات نیروی کار و فرصت های شغلی یک ابزار مدیریتی در دست مدیران استان است که بتوانند از فرصت های شغلی استفاده کنند.

وی افزود: در این جلسه گزارش وضعیت طرح های ارسال شده از سوی اداره کار و تعاون به بانک ها مورد بررسی قرار می گیرند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: متأسفانه هیچ کدام از طرح ها به بانک ها معرفی نشده اند؛ ظرف مدت ۱۰ روز آینده تمامی پرونده ها به بانک ها ارائه می شوند و چنانچه مشکلاتی وجود داشت باید صراحتا از سوی بانک ها اعلام شود.

بحرینی مقدم تاکید کرد: هیچ مانعی در بانک ها برای پرداخت اعتبارات نداریم؛ این اعتباراتی که باید جذب شوند ۳۲ میلیارد تومان هستند که ۶ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی ایجاد می کرد.

وی ادامه داد: از این فرصت پیش آمده برای استان باید استفاده کرد و این اعتبارات را به نفع افرادی که باید تسهیلات دریافت کنند، جذب کرد.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان همچنین اظهار کرد: در زمینه سهم استان همیشه با طمع و حساسیت به دنبال افزایش سهم هستیم ولی عملا در اجرا نیز سهم تعیین شده از سوی مسئولان ملی را نیز با تلاش بسیار گاها جذب نمی کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار