سرقت جواهرفروش قلابی از دختران دانش‌آموز

دسته ها: اخبار

به گزارش جام جم،اوایل آذر امسال دختر پانزده ساله ای همراه والدین خود به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمان رفت و از پسر جوانی به نام فرید به اتهام سرقت پول و طلاهایش شکایت کرد و گفت: در شبکه اجتماعی تلفن همراه با جوانی به نام فرید آشنا شدم که خودش را جواهرفروش معرفی می کرد. پس از ادامه ارتباطمان با ابراز علاقه مندی به من مدعی شد که می خواهد بزودی به خواستگاری ام بیاید و با من ازدواج کند و اعتمادم را جلب کرد. یک روز که به ملاقاتش رفته بودم، از من خواست طلاهایم را به وی بدهم تا او آن را با نمونه های جدیدی که طراحی کرده و ساخته است عوض کند که قبول کردم. حتی مقداری پول هم از من دریافت کرد.

مالباخته ادامه داد: فریبش را خوردم و طبق خواسته اش عمل کردم. او طلاهایم را که پنج میلیون تومان ارزش داشت از من گرفت و دیگر از وی خبری نشد. وی سپس تهدیدم کرد اگر از او شکایت کنم تصاویر شخصی ام را پخش می کند بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و زمانی که در جستجوی مرد جواهرفروش بودیم، پی بردیم هویت او و کارش جعلی است بنابراین تصمیم گرفتیم از وی شکایت کنیم.همزمان با شروع تحقیقات پلیس فتای استان کرمان برای دستگیری متهم فراری، 14 دختر پانزده تا نوزده ساله دانش آموز هم با حضور در دادسرا، نزد بازپرس محمد اطمینان شکایت های مشابهی را مطرح کردند و خواستار دستگیری متهم فراری شدند.

جستجو ها در این باره ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران مخفیگاه فرید را در یکی از محله های شهر یافتند و او را پیش از فرار دستگیر کردند. بخشی از طلاهای سرقتی هم در آنجا کشف شد.

متهم با انتقال به پلیس فتای استان کرمان بازجویی شد و به فریب دختران دانش آموز در شبکه های اجتماعی به بهانه دوستی و ازدواج و سرقت طلاهایشان که از پنج تا 15 میلیون تومان ارزش داشت اعتراف کرد و گفت: علاوه بر فریب دختران کرمانی، تعدادی از دختران دانش آموز ساکن اصفهان و قم را هم به همین شیوه فریب داده و طلاهایشان را دزدیدم.

اخبار