سند چشم انداز توسعه و اشتغال شهرستان بهبهان به زودی تنظیم می‎شود

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سند چشم انداز توسعه و اشتغال شهرستان بهبهان به زودی تنظیم می‎شود

فرماندار بهبهان گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری خوزستان برای دوره 5 ساله سند چشم انداز توسعه واشتغال بهبهان باید تنظیم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، علی مظفری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی تدوین سند چشم انداز توسعه و اشتغال شهرستان بهبهان که با حضور جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاه در سالن جلسات فرمانداری بهبهان تشکیل شد، اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی استانداری خوزستان برای دوره 5 ساله سند چشم انداز توسعه واشتغال بهبهان باید تنظیم شود.

وی افزود: در تدوین این سند باید از ظرفیت گروه‌ها و قشرهای مختلف استفاده شود تا این کار به بهترین شکل و کمترین خطا صورت پذیرد و در آینده نیز در برابر مردم روسفید باشیم.

مظفری افزود: دبیرخانه شورای تدوین سند چشم انداز توسعه واشتغال متشکل از ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسکن و شهرسازی، دانشکده علوم پزشکی و حداقل سه نفر از نخبگان و اساتید دانشگاهی تشکیل خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به وام‌های اشتغالزایی گفت: تسهیلات اشتغالزایی برای استان خوزستان به مبلغ بیش از 12 هزار میلیارد ریال اختصاص یافته که شهرستان‌ها می‌بایست با شناسایی افراد نسبت به تشکیل پرونده برای افراد فاقد شغل اقدام و به استان ارسال کنند.

مظفری گفت: به همین منظور ادارات ما آمادگی دارند طرح های توجیهی افراد در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و… را دریافت و ضمن کارشناسی و ارزیابی طرح ها پرونده را تشکیل دهند.

مظفری افزود: در ارزیابی طرح ها باید دقت لازم صورت پذیرد که خدای ناکرده با اینکار فرد بیکار را به فرد بیکار بدهکار تبدیل کنیم.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار