سه شنبه؛ مهلت نهایی ثبت نام عتبات دانشگاهیان

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

سه شنبه؛ مهلت نهایی ثبت نام عتبات دانشگاهیان

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان تا روز سه‌شنبه ۲۷ آذر، برای نهایی کردن ثبت‌نام بیستمین دوره عتبات مهلت دارند.
محمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان بیش از ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن، هفته گذشته انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

وی ادامه داد: زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا سه شنبه ۲۷ آذر ماه در سایت لبیک نهایی و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل ستاد عتبات دهند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در خصوص نحوه اعزام زائرین ذخیره عتبات دانشگاهیان تصریح کرد: در صورت انصراف زائرین اصلی در مهلت داده شده، دانشجویان ذخیره‌ به عتبات اعزام می شوند و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ‌هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می‌شود در تاریخ‌های دیگر اعزام شوند.

زارع بیان کرد: زائرین ذخیره پس از نهایی کردن ثبت نام و تحویل مدارک می‌توانند مانند زائرین اصلی برای دریافت وام به بانک عامل مراجعه و اقدام کنند.

وی بیان کرد: دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده می‌نمایند، اعم از اینکه قبلا گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می‌بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج (در دفترچه راهنما) را تکمیل نموده و در اسرع وقت در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و در مراکز استان‌ها به آدرس نمایندگان عمره وعتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار