شرایط ثبت‌نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان و رجایی اعلام شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار

دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی شرایط ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید را اعلام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای همه دانشجومعلمان پذیرفته شده در آزمون  سراسری سال 1399 کارشناسی پیوسته این دانشگاه اعلام کرد: زمان ثبت نام و پذیرش غیر حضوری از تاریخ 17 تا 22 آبان ماه 1399 خواهد بود.

از پذیرفته شدگان دعوت می‌شود با توجه به اطلاعیه‌های سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی دانشگاه فرهنگیان و مدارک لازم، در زمان‎های مقرر اقدامات مربوط به پذیرش غیر حضوری را از طریق مرورگر Internet Explorer   و Chrome به نشانی  education.cfu.ac.ir در سیستم جامع دانشگاهی گلستان انجام دهند.

پذیرفته شدگان برای آگاهی از زمان پذیرش حضوری به اطلاعیه های مندرج در سامانه پردیس‌های محل قبولی خود مراجعه کنند.

به گزارش تسنیم، دانشگاه شهید رجایی نیز در خصوص وضعیت نظام وظیفه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی  بهمن 99 اعلام کرد: شروع ترم پذیرفته شدگان کارشناسی نیسمال دوم بهمن ماه است، دانشجویانی که دارای برگ اعزام بدون غیبت هستند چنانچه تاریخ اعزام آنها قبل از شروع ترم است باید به پلیس + 10 شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و درخواست کتبی جهت تمدید مهلت اعزام تا 20 بهمن 99  کرده و 48 ساعت بعد به همراه کپی برگه انتخاب رشته سازمان سنجش و پرینت قبولی، به اداره وظیفه عمومی ناجا شهر خود مراجعه و موافقت ناجا با درخواست خود را کسب کنند.

در صورت عدم موافقت سازمان وظیفه عمومی به خدمت اعزام و هنگام ثبت نام از خدمت ترخیص خواهند شد. در صورت غیبت، سازمان وظیفه عمومی ناجا با ادامه تحصیل مشمول مخالفت کرده و قبولی پذیرفته شدگان دبیری لغو می‌شود.

ضمن عرض تبریک به مناسبت ورود پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ورودی بهمن 99 به دانشگاه تربیت دبیرشهید رجایی، به اطلاع می‌رساند با توجه به اینکه شروع نیمسال تحصیلی دانشجویان متعهد دبیری از بهمن 99 است. فرآیند پذیرش و ثبت نام این افراد از اواسط دی ماه 99 انجام خواهد شد.

ضمن تشکر از صبر و شکیبایی شما، خواهشمند است از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به دانشگاه جداً خودداری کرده و منتظر اطلاعیه‌های بعدی دانشگاه باشید.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار آموزش و پرورش اخبار