شرایط جذب پیمانی مربیان حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای فراهم شد

دسته ها: اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار

شرایط جذب پیمانی مربیان حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای فراهم شد

مدیرکل اداری دانشگاه فنی و حرفه ای از اقدامات لازم برای جذب ۹۵ درصد مربیان حق التدریس به صورت پیمانی خبر داد و گفت: حکم استخدام پیمانی برای ۱۷۰ نفر صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حسن حسینی عنوان کرد: به دنبال ابلاغ قانون برنامه ششم مبنی بر ساماندهی مربیان حق التدریس (بند ذ)، بهمن سال گذشته آیین نامه ای برای استخدام مربیان حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای تهیه شد که پس از مکاتبه های لازم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بهار سال ۱۳۹۷ نهایی شد.

وی افزود: برآورد اولیه درباره تعداد مربیان حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای مشمول ۱۲۰۰ نفر بود که توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مکاتبه های لازم با سازمان اداری و استخدامی برای اجرای ماده یک احکام دایمی این افراد انجام شد.

مدیرکل اداری دانشگاه فنی و حرفه ای عنوان کرد: مهر ماه امسال با پیگیری دانشگاه فنی و حرفه ای مجوز لازم را برای پیمانی شدن مشمولان دریافت کردیم، بلافاصله بخشنامه و مصوبه مربوط ارسال کردیم. حدود ۱۱۰۰ پرونده ارسال شد که از این تعداد ۹۳۰ پرونده به هسته گزینش ارجاع و تا کنون نتیجه نهایی گزینش ۴۲۲ نفر ارسال شده و حکم استخدام پیمانی برای ۱۷۰ نفر صادر شده است.

حسینی با بیان اینکه در سه ماه اخیر فرایند استخدام برای ۴۰۰ نفر از مربیان حق تدریس طی شده است، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری احکام تمام مشمولان صادر شود.

اخبار دانشگاهی و استخدامی اخبار